שטח 4X4 > כתבות > חדשות

דור חדש לניסאן ג'וק

בניסאן טוענים, כי העיצוב של הדגם החדש יהיה קונבנציונלי יותר. אנחנו לא בטוחים בזה

מאז השקתו בשנת 2011, העיצוב של הניסאן ג'וק – עם פנסי הצד הדומים לזוג עיניים בולטות - היה שנוי במחלוקת: חלק אהבו אותו מאוד, חלק לא, אבל נראה שלא היו כאלה שנשארו אדישים... בגלל זאת, ואולי למרות זאת, החליטו בניסאן שהדור הבא של הג'וק יקבל עיצוב קונבנציונלי יותר, אבל לא יותר מדי... (למבחן דרכים לג'וק).

הבסיס יהיה דגם הקונספט Gripz, שהוצג בתערוכת הרכב בפרנקפורט לפני כשלושה חודשים, ולא בטוח שאפשר לקרוא לעיצוב שלו קונבנציונלי... גם אם דגם הייצור יהיה פחות אוונגרדי, כפי שקורה בדרך כלל, עדיין מדובר בקווים יוצאי דופן שבוודאי ימשכו תשומת לב, כפי שהיה עם הג'וק.

מעבר לעיצוב, יהיו גם שינויים בתחום המכני, והעיקרי שבהם הוא היצע של דגם היברידי שמערכת ההנעה שלו תהיה דומה לזו של הניסאן ליף. מדובר בעצם במכונית חשמלית עם 100 כ''ס, שמנוע בנזין קטן מתפקד בה כגנרטור המשמש לטעינת המצברים בלבד.

תהיה כמובן גם אפשרות לבחור במערכות הינע רגילות, עם מנועי בנזין בעלי ארבע בוכנות, כשהבכיר שביניהם יהיה בנפח 1.6 ליטר ויספק 217 כ''ס. בשוק האירופי יוצעו גם מנועי דיזל. כל המנועים האלה, יחד עם תיבות הילוכים כפולות מצמדים, יגיעו מחברת רנו.

הג'וק החדש יוצג באחת מתערוכת הרכב לקראת אמצע השנה הבאה, והשיווק יחל זמן קצר לאחריה.

תגובות

0 תגובות