שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מתיחת פנים לפולקסוואגן אמארוק צפויה בשנה הבאה

הטנדר של החברה הגרמנית יעבור מקצה שיפורים חיצוני ופנימי, אבל לא צפויים שינויים דרמטיים

כשפולקסוואגן הציגה לראשונה את טנדר האמארוק, בשנת 2010, הוא הוצג ככלי רכב שייוצר וישווק רק בדרום אמריקה. בהתאם לכך, ההשקה נעשתה בארגנטינה, ומיד לאחריה 45 אמארוקים לקחו חלק בדקאר של אותה שנה כרכבי הסיוע  והשירות של צוות הניהול, וקיבלו בשל כך חשיפה רבה. ההצלחה המיידית  הביאה את ראשי הקונצרן לחשיבה מחודשת, וב-2011 נפתח גם קו ייצור בגרמניה והשיווק הפך לעולמי, כולל ישראל (למבחן דרכים לאמארוק).

האמארוק הוא טנדר בגודל בינוני, מתחרה ישיר ל''נחיל'' הטנדרים המגיעים מהיצרנים היפניים. וכשאלה יצאו  בזמן האחרון עם דגמים מחודשים, פולקסוואגן לא היתה יכולה להישאר מנגד. התוצאה: מתיחת פנים לדגם הקיים, שיגיע לשווקים בשנה הבאה כדגם 2017. השינויים המתוכננים ישפיעו במעט על המראה חיצוני ויתרכזו יותר בשיפור תא הנוסעים, עם תוספת של מערכות בטיחותיות חדשות. על פי הדיווח, יהיה גם היצע גדול יותר של רמות גימור.

בחלק המכני השינויים יהיו מינוריים עוד יותר. לאמארוק, בניגוד לטנדרים מיפן, אין הילוך כוח אבל ההילוך הראשון שלו קצר מאוד, לטובת נסיעה בשטח קשה. התצורה הזו תישמר גם לאחר מתיחת הפנים, וגם היצע המנועים לא ישתנה. צפויה תוספת כוח קטנה למנוע הדיזל כפול המגדשים בנפח 2.0 ליטר שמספק היום 177 כ''ס, תוספת שתבוא משינויים בניהול המנוע, שיתרמו גם לצריכת דלק טובה יותר וזיהום מופחת.          

תגובות

0 תגובות