שטח 4X4 > כתבות > חדשות

צעצוע לגדולים: SHERP ATV

בים וביבשה, בשלג ובקרח, קבלו כלי רכב שלא עוצר בשום מקום. כמעט

בעידן בו היצע כלי הרכב עם הנעה בכל הגלגלים מתנקז לכיוון של קרוס-אוברים מצועצעים, נחמד לראות רכב חדש שמכוון נטו לעבירות. ועוד איזו עבירות. וכמו לא מעט יצירות מוטוריות בסגנון הזה, גם היצירה הזו מגיעה מרוסיה (כמו זאת וגם כמו זאת) ונושאת את השם SHERP ATV.

מדובר ברכב קטן יחסית, 3.4 מטר אורכו וכ-2.5 מטר רוחבו, ששוקל בסך הכל 1300 ק''ג ונושא שני נוסעים, אבל אל תתנו למימדים לבלבל  אתכם. היופי האמתי של הכלי הזה הוא ארבעה צמיגים ענקיים בקוטר של 1.6 מטר, עם יכולת לשנות את לחץ האוויר תוך כדי תנועה, שמקנים מרווח גחון של 60 ס''מ ויכולת טיפוס מדרגה של 70 ס''מ. ההיגוי נעשה באמצעות סטיקים, כמו בבובקאט, מה שמאפשר סיבוב ברדיוס של אורך הכלי בלבד. ואם כל זה לא מספיק לכם, ל-SHERP  יש גם יכולת אמפיבית והוא יודע לנסוע בתוך המים... 

כל העסק מונע על ידי מנוע דיזל מתוצרת קובוטה, בנפח צנוע של 1.5 ליטר. 44 כוחות הסוס שהוא מספק דרך תיבת הילוכים עם חמש מהירויות, מצליחים להניע את הכלי במהירות של עד  45 קמ''ש על הכביש ו-6 קמ''ש במים.  

מדליק, נכון? נראה שהדבר הזה לא עוצר בשום מקום, לפחות לא לפי סרטון הוידיאו שמופץ בימים אלה ברשתות (ראה למטה). תמורת 65 אלף דולר שתשלשלו לידיו של אלקסיי גרגאשין, ממציא הרכב, תקבלו גרסת ''טנדר'', עם ארגז מטען סגור בברזנט. תמורת עשרת אלפי דולר נוספים, תקבלו גרסת ''ואן'', עם סגירה כל-מתכתית במבחר צבעים.

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - חיים

26 באוקטובר 2020 ב 15:16

ממש רכב חייתי!!!!!!!!!!!