שטח 4X4 > כתבות > חדשות

אאודי Q2 נחשף במלואו

זה יהיה רכב הפנאי היוקרתי הקטן ביותר מכל ההיצע הקיים היום בשוק

אחרי כמה וכמה חשיפות מקדימות בהן פורסמו תמונות חלקיות בלבד, הקרוס-אובר החדש של אאודי, ה-Q2, נחשף במלואו  (קישור לאחת מחשיפות אלו, אז הדגם נקרא עדיין Q1...). זהו רכב הפנאי היוקרתי הקטן ביותר מכל ההיצע הקיים היום בשוק, עם אורך של 4.2 מטר על בסיס גלגלים של 2.6 מטר, הרוחב כ-1.8 מטר והגובה כ-1.5 מטר. ההגדרה ''קטן'' היא יחסית, שכן עם מימדים כאלה מרחב הפנים די נדיב.

האאודי החדש יצויד במגוון מנועים, עם הספקים שנעים בין 116 ל-190 כ''ס (PS). המנוע הבסיסי הוא בעל שלוש בוכנות בנפח 1.0 ליטר ומשלימים את היצע מנועי הבנזין עוד שניים עם ארבע בוכנות, האחד בנפח 1.4 ליטר והשני בנפח 2.0 ליטר. עבור השוק האירופאי בעיקר מוצעות גם שלוש אופציות של מנועי דיזל, בנפחים של 1.6 ו-2.0 ליטר. כסטנדרט, תהיה תיבת הילוכים ידנית עם שש מהירויות וכאופציה תוצע תיבה כפולת מצמדים עם שבע מהירויות. מרבית הדגמים יהיו עם הנעה4X2  בלבד ורק בדגמי הקצה העליון תהיה אופציה של הנעה בכל הגלגלים.

כיאה לדגם יוקרתי, האאודי החדש יצויד במערכות בטיחות מתקדמות, הכוללות מערכת לבלימת חירום, מערכת לשמירת נתיב, מערכת להתראה מפני תנועה מאחור ועוד. גם בתחום האינפוטיינמנט נראה אבזור רב הכולל מסך מגע גדול בסגנון טאבלט, מערכת ניווט מובנה כאופציה, חיבורי תקשורת ועוד.

אאודי מייעדת את הדגם לקהל צעיר בעל יכולות כספיות ותתחיל לשווק אותו לקראת החצי השני של שנה זו. לארץ הוא אמור להגיע עוד השנה, במחיר שיתחיל ככל הנראה באזור ה-180 אלף שקל.

תגובות

0 תגובות