שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

צוות האריה הכתום בדרך למסע גרוטאשטח

אייל נוריאל, אדיר טובי ואביה שחף מצאו פיז'ו 205 ענתיקה, בעלת הנעה 2X4 וכזו שלא שווה יותר מערך צמיגיה והמצבר שלה, במטרה לסיים את 800 הקילומטרים של המסע הייחודי לכלי רכב שאינם רכבי שטח.

האריה הכתום (כרגע עדיין אדום) בהכנות לראלי גרוטאשטח

האריה הכתום (כרגע עדיין אדום) בהכנות לראלי גרוטאשטחהאריה הכתום (כרגע עדיין אדום) בהכנות לראלי גרוטאשטח

צוות האריה הכתום

אייל נוריאל איש שטח וותיק, צלם באתר השטח (קישור לדוגמה) וחובב פרחים מושבע, מצא את ההזדמנות המושלמת לצאת לטבע (ולברוח מהילדים), אך בכדי להתמודד עם האתגרים הטכניים הקשים הוא יצטרך עזרה הנדסית שרק אדיר טובי מהנדס אווירונאוטיקה במקצועו וגם אחראי ללא מעט צילומים באתר (קישור לכתבות) יוכל לספק לו. 

לצערנו אדיר שעורו רגיש לכל קרינת אור השונה מאורות הפלורסנט שבמשרדו, יתקשה לספק עזרה של ממש במידה ויידרש מאמץ פיסי כלשהו (כגון להרים מפתח ברגים) ולכן נוסף בחור שלישי, אביה שחף שמו, בתור הצעיר והחסון ביותר בחבורה עליו נוכל לבטח לסמוך שידחוף, יתקן, יגרור ויחלץ את הרכב ואותנו, מכל אתגר שבו אנו עלולים לפגוש בדרך.

ביחד וכל אחד לחוד, נדחס בתורו לתוך פיג'ו 205 קטנה, במטרה לצלוח את המסע הארוך ולפחות לא לשבור ציפורן בדרך.

גרוטאשטח - מסע בשטח לרכבי 2X4

גרוטאשטח - מסע בשטח לרכבי 2X4גרוטאשטח - מסע בשטח לרכבי 2X4

800 ק"מ בשטח לרכב 2X4

גרוטאשטח, מסע בשטח לרכבי 2X4 יוצא לדרך ויתקיים השנה בחג פסח בתאריכים 28-30.4.16. המסע שיחל באילת ויסתיים בקיבוץ שניר למרגלות החרמון באורך של כ- 800 ק’‘מ רובם בשטח. המשתתפים יעברו בתנאי שטח משתנים הכוללים שבילים במדבר, בנגב, באזור המרכז, ובצפון בשבילי העמק והגליל עד רמת הגולן.

גרוטאשטח הינו מסע חווייתי (אינו מרוץ או תחרות), של רכבים שאינם רכבי שטח. כל הרכבים שמשתתפים במסע סטנדרטיים לחלוטין ללא הנעה כפולה, כאשר עלות הרכב המשתתף במסע לא עולה על סך של 5,000 ₪ (הסכום כולל ביטוח למסע, טסט, חלקי חילוף לרכבים, צמיגים נוספים וכד').

חברת פוינטר, תתקין על כל רכב שמשתתף במסע, מערכת מעקב מיוחדת שהצופים בבית יוכלו להתחבר לאפליקציה ייעודית למסע ולראות בכל רגע נתון את שמות הצוותים והתקדמותם במסע – פרטים על האפליקציה יופיעו בדף הפייסבוק של גרוטאשטח.

הצוותים ברכבים לוקחים את כל ציודם האישי ברכב: ציוד לינה, אוכל, שתייה, כלי עבודה וחלקי החילוף לרכבים. המסע יתנהל ברובו בשטח, נסיעה בשבילים (למעט קטעי קישור בהם יעברו הרכבים בכביש). במידה ותהיינה תקלות ברכבים, הצוותים מתקנים הכל בשטח, כחלק מהאתגר והכייף של המסע. את המסע ילוו צוותי סיוע ספציפיים אשר יוכלו לעזור בתיקון התקלות וחילוצים במידת הצורך.

בגרוטאשטח ישתתפו כ- 30 רכבים כשהצוותים מורכבים מאושיות מוכרות מתחום הספורט המוטורי, מתחומי הראלי רייד והעבירות, וגם צוות האריה כתום - צוות ארת השטח, שלסוף שבוע אחד משאירים את התחרויות והאתגרים מעולם הספורט בצד ומתפנים לחוויה אחרת לגמרי.

דף פייסבוק של האירוע - גרוטאשטח

נותני החסות לאירוע:

חברת פוינטר

חברת ש. ונציה בע’‘מ, יבואן ‘‘STIHL’‘ ו ‘‘VIKING’‘,

הנפלד טכנולוגיות בע’‘מ

זוהרון

צמיגי בני משה ביטון

בהצלחה לצוות האריה הכתום מכול צוות אתר השטח

בהצלחה לצוות האריה הכתום מכול צוות אתר השטחבהצלחה לצוות האריה הכתום מכול צוות אתר השטח

תגובות

2 תגובות

1

רני פלג

25 במרץ 2016 ב 08:56

זהירות יש בדרך אבק

אדיר, היזהר
בהצלחה אלופים

2

Ogash Ofer

25 במרץ 2016 ב 19:06

זהירות יש בדרך אבק

רני פלג כתב/ה:
"אדיר, היזהר
בהצלחה אלופים"
אדיר כבר עושה מדיטציה, פגישות עם פסיכולגים ועוד הכנות נפשיות לקראת האבק הצפוי.