המטרה הסופית היתה להגיע לרכב שטח שיהיה בעל ביצועים טובים בכל סוגי השטח. לשפר את העבירות בקטעי טריאל טכניים וגם לתת את האפשרות לנהיגה מהירה בשבילים פתוחים.
כתבה שניה בסדרה...
מאת: רוני נאק
30/07/00
בשלב הראשון הותקנה ערכת הגבהה המרימה את הטראנו בכ- 10 ס''מ. הקפיציים המקוריים ומוטות הפיתול הוחלפו ברכיבים מתוצרת TJM. הקפיצים החדשים קשיחים יותר מהמקוריים ומתאימים יותר לנהיגת שטח מהירה. חיזוקים נעשן בתותבי ההגבהה כדי לעמוד בעומסים המוגברים. גם מנוע לא ניסתר מתשומת ליבו של שחר, שהתקין מגדש טורבו מחוזק, להערכתו של שחר הוא הגיע להספק של כ- 130 כוחות-סוס מהמנוע אך עיקר התועלת היא מומנט משופר מאוד. פנים הרכב מותקן עם כלוב בטיחות שנבנה ע''י עידו כהן, זוג מושבי מירוצים מתוצרת ריקארו ועוד מיני צ'ופארים וציפלינגים מתוצרת ספארקו כמו: דוושות אלומניום, מדרס לנווט, גלגל הגה, טרהטריפ, ועוד. שתי נעילות דפראנציאל דואגות שכוח המנוע יגיע תמיד לקרקע. המטרה הסופית היתה להגיע לרכב שטח שיהיה בעל ביצועים טובים בכל סוגי השטח. לשפר את העבירות בקטעי טריאל טכניים וגם לתת את האפשרות לנהיגה מהירה בשבילים פתוחים.
בולמי גז oldman קפיצי TJM מחוזקים מוט רדיוס מחוזק, נעילת דפראנציאל
בולמי גז oldman קפיצי TJM מחוזקים מוט מייצב מנותק להגדלת מהלך מיתלים
מושבי מירוץ ריקרו חגורת בטיחות 4 רצועות כלוב בטיחות. נבנה ע''י עידו כהן
דוושות אלומניום, הגה מירוץ, כפפות נהיגה, טרה-טריפ,היבואן ספרקו
טווח תנועה גדול למיתלים
0 תגובות
תגובות