שטח 4X4 > כתבות > חדשות

גם ב.מ.וו רוצה טנדר?

מנהל השלוחה האוסטרלית של החברה אינו שולל את האפשרות, במיוחד לנוכח ההשקה הצפויה של הטנדר החדש מתוצרת מרצדס

ההכנות המתקדמות של מרצדס להשקת טנדר בינוני מתוצרתה, עדיין לא הביאו - עד עכשיו - להכרזה על תוכניות דומות מצד מתחרותיה הגרמניות בשוק מכוניות היוקרה, אאודי וב.מ.וו. אבל ייתכן שמשהו בכל זאת עומד לקרות, לפחות על פי מגזין הרכב Motoring, המצטט את מנהל השלוחה האוסטרלית של ב.מ.וו, מאר וורנר, שאמר כי החברה ''בוחנת את השטח מקרוב''.

למרצדס, למרות שבחרה לבנות את הטנדר שלה על בסיס הניסאן נבארה, יש ניסיון רב בבניית כלי רכב מסחריים ומשאיות והעולם הה לא רחוק ממנה. עבור ב.מ.וו, כניסה לשוק הטנדרים תהיה הרפתקה חדשה לחלוטין. אמנם לפני חמש שנים הם שיגרו ''בלון ניסוי'' בדמות M3 בגרסת טנדר (בתמונה) ואף הביאו אותו למסלול בנורבורגרינג, אבל אחר טענו שבמדובר בסך הכל במתיחה של 1 באפריל.

ב.מ.וו מקיימת כעת שיתוף פעולה עם טויוטה בתכנון ובניית הדור הבא של ה-Z4 ושל הסופרה, ואם יוחלט שם על כניסה לשוק הטנדרים ייתכן ונראה שיתוף פעולה גם בתחום זה ונקבל היילקס עם סמליל של ב.מ.וו...

עתה נותר רק להמתין ולראות מה כוונותיה של אאודי, וסביר להניח שלא תישאר לעמוד בצד ברגע ששתי המתחרות הגדולות שלה יחלו לייצר ולשווק טנדרים. באאודי אפילו לא צריכים ללכת רחוק: יש להם מוצר מדף מוכן בדמות הפולקסוואגן אמארוק (למבחן דרכים לאמארוק). רק להוסיף לו עוד קצת סמנני יוקרה, להחליף את הסמלונים – והמוצר מוכן. אולי בגלל שהאפשרות הזו כל כך זמינה, עדיין לא שומעים זמירות מצדם.

תגובות

0 תגובות