שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מתיחת פנים לסוזוקי קרוסאובר

הדגם המחודש יוצג רשמית בתערוכת הרכב של פריז בעוד כחודשיים ויגיע לארץ במהלך השנה הבאה

שלוש שנים בערך לאחר השקתו, הוצג השבוע בהונגריה הקרוסאובר של סוזוקי לאחר שעבר מתיחת פנים רצינית. מעבר לשינויים די מהותיים בעיצוב, בעיקר בחרטום, הדגם המחודש יקבל ככל הנראה גם מנוע מתקדם יותר - ואולי יותר מאחד - שיחליפו את ה-1.6 ליטר הנוכחי (למבחן דרכים לדגם הנוכחי עם הנעה 4X4).

מבחינת העיצוב, הקרוסאובר (השם שנבחר בישראל לדגם הזה מעט מבלבל, במרבית העולם הוא מוכר כ-SX4 S-Cross) זכה לניתוח אף רציני, עם אימוץ חלקי של מוטיבים מהויטארה החדשה (למבחן דרכים לויטארה). הגריל, מכסה המנוע, הפגוש, הפנסים ראשיים – כולם עברו מקצה שינויים גדול. מאחור, השינויים מינוריים יותר ומתבטאים בפגוש חדש ופנסים בעיצוב שונה. בפנים, נשמר הקו השמרני של החברה, עם עיצוב סולידי ופשוט.  

בשלב זה, סוזוקי עדיין לא חשפה פרטים לגבי שינויים בצד המכני, אבל דיווחים שונים מציינים שיש אפשרות שהקרוסאובר יקבל את מנוע ה- Boosterjetבנפח 1.4 ליטר של הויטארה, המספק 138 כ''ס, גם בגרסת ההנעה הקדמית וגם בגרסת ה-4X4. אופציה נוספת, היא שנראה בחרטום של הקרוסאובר את מנוע הטורבו החדש של סוזוקי, עם שלוש בוכנות ונפח של 1.0 ליטר, המספק 109 כ''ס. מנוע הדיזל בנפח 1.6 ליטר (שאינו משווק בארץ) יישאר ללא שינוי.

ההשקה הרשמית של הדגם המחודש תהיה בתערוכת הרכב בפריז בחודש אוקטובר, והשיווק יחל בתחילת השנה הבאה, במהלכה יגיע גם אלינו.

תגובות

0 תגובות