הדרכה ראשונה ב- 2017, שתהיה שנה מלאה בשמחה וטיולים. אחרי שבוע גשום למדי הזדמן לנו יום שיש נאה ונפגשנו בבת שלמה הישנה להדרכה בסיסית לרוכשים טריים של רכבי השטח של סובארו. היה קצת חלקלק אבל לא משהו שהרכב הזה לא מסתדר איתו....
מאת: אתר השטח הישראלי
10/01/17
התחלנו בקצת תיאוריה שחיים הרביץ בתלמידים המתעניינים ואנחנו מקווים שלא בילבלנו יותר מדי עם כל ראשי התבות של 3 אותיות באנגלית המתארות כל מיני מערכות ברכב. להלן כמה קישורים שיעזרו לכם להיזכר:
מונחים מהאינציקלושטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
תרגלנו עליות, הצלבות, ירידות, מעברי חריץ וסוללה, שיפע צד ועוד כהנה וכהנה מכשולים....
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפים לנהיגה בשטח:
לא קשור להדרכה אבל לא יכולנו שלא ....
להדרכת נהיגה הבאה של סובארו דרייב - הקליקו כאן
לטיול הבא של סובארו דרייב - הקליקו כאן
3 תגובות
1
doczahi
04 בפברואר 2017 ב 17:02
תודה, היתה חוויה מדהימה.
2
אורח/ת
06 בפברואר 2017 ב 14:43
המדריכים היו נהדרים ונהנינו מאד.
כמי שלא היה לו שום ניסיון בשטח ההדרכה הייתה מצוינת ונתנה בסיס לנהיגה.
3
אורח/ת
25 בפברואר 2017 ב 23:41
חלוקה לקבוצות הומוגניות יותר
שלום רב,
ההדרכה גרמה לי להכיר את המגבלות של הרכב, יותר נכון את שלי כנהג, הסבר כללי על נהיגת שטח ובעיקר החלק התיאורטי.
אני חושב שעבורי המסלולים היו אתגריים מדי, בתור מישהו שבחיים לא התנסה בנהיגת שטח, הייתי מחלק את ההדרכה לקבוצות הומוגניות יותר, נהיה רכה ונהיגה יותר אתגרית.
תודה,
דני.
תגובות