שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מתקפת רכבי השטח של מרצדס

עד לתום העשור הנוכחי, מתכוונת החברה להציג חמישה דגמים חדשים/מחודשים של רכבי פנאי

ה''בום'' הגדול במכירות העולמיות של רכבי פנאי לא פסח על מרצדס-בנץ. לא מעט מכ-3 מיליון כלי הרכב שמכרה החברה בשנת 2016 (גידול של כ-5 אחוז לעומת שנת 2015) היו רכבי שטח וקרוס-אוברים למיניהם,  והיד עוד נטויה עם לא פחות מ-5 דגמים חדשים או מחודשים העומדים להגיח ממפעלי מרצדס עד לתום העשור הנוכחי.

המעניין ביותר יהיה כמובן הדור הבא של המרצדס G, שיהיה גדול ומפנק יותר מהדגם הנוכחי וייעשה בו  שימוש נרחב באלומיניום כדי להשיג הפחתה במשקל במאות ק''ג (לכתבה על ה-G החדש). המראה הקופסתי יישמר, אבל מתחת לפחים נקבל כנראה מכונה חדשה לחלוטין. דורות חדשים נקבל גם בדגמי ה-GLA וה-GLE, שיתבססו על דגמי מכוניות הנוסעים המקבילות (לכתבה על המיתוג החדש לדגמי הפנאי של מרצדס). 

דגם חדש לחלוטין יגיח בדמות ה-GLB, שיתבסס על פלטפורמה מאורכת של המרצדס A-CLASS , מה שיאפשר להוסיף בו שורה שלישית של מושבים, דרישה שמגיעה בעיקר מכיוון השוק בארה''ב. ובקצה העליון נקבל את ה-SUV  של מייבאך, שיהיה דגם משודרג ומפואר על בסיס ה-GLS , שאמור להתחרות בבנטלי בנטייגה וברולס-רויס קולינאן.

במקרה שכל הליין הזה לא מתאים לכם ואתם מחפשים משהו קשוח יותר עם הילה זוהרת של הוליווד – היכנסו לאי-ביי וחפשו את היונימוג של ארנולד שוורצנגר שמוצע כעת למכירה. הוא יכול להיות שלכם תמורת סכום ''צנוע'' של כ-330 אלף דולר, שבו אמנם תוכלו לרכוש לא פחות משלוש מכוניות מרצדס GT AMG (לסיקור ארוע קצה עם דגמי ה-AMG של מרצדס) אבל לא תקבלו אותן עם חתימה של ארני על לוח המכשירים...   

תגובות

1 תגובות

1

Ogash Ofer

05 בפברואר 2017 ב 14:44

שים לב לפלסטיקה של היונימוג

זה מהמרצדס של פעם...