שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיול ארוכים בארץ

סובארו דרייב בטיול יומיים בדרום - פסח, אפריל 2017

סיכום הקבוצה של אופיר אביב בטיול סובארו דרייב ליומיים בדרום בחג הפסח.

טיול מדברי ביקור באתרים מיוחדים, נהיגה מאתגרת, מקומות רחצה ונופים מדהימים.

אבני דרך : בורות חצץ, נחל חצץ, הר צרור, מעלה צין, עין עקב, נחל צין מערב, עין אום תינה, גשר הרכבת הגדול, הר ההר, שדה הבולבוסים הגדול, מפעלי צין, נחל אמציה לכל אורכו, עין תמר, תצפית מפעלי ים המלח, נחל פרצים תחתון.

נפגשנו בבוקר בחניון הרועה בשדה בוקר. לאט לאט הגיעו המטיילים והתקבצנו לשיחת הכירות ותדריך לפני יציאה. לאחר מכן הסתדרנו בשיירה ויצאנו לנקודת הביקור הראשונה שלנו: בורות חצץ.

ביקור בבורות המים, הסבר על המקום ומשם יצאנו לכיוון הר צרור.

בדרכינו לא פסחנו על ביקור בתחנת האכלה לנשרים אשר באיזור.

לאחר ההסבר על המקום ונקודות ההתמצאות בשטח פנינו לכיוון הפסקת קפה קצרה בראש מעלה צין.

לאחר מכן יצאנו לנסיעה לאורך נחל צין. בגשר הרכבת הגדול עצרנו להפסקת צהריים.

התארגנות המטיילים היתה מרשימה ומכאן במהרה התישבנו לאכול ולהנות מהנוף וממזג אויר מושלם.

הפסקה וקפה איכותי, ביקור בגב עין אום תינה שבנחל זרחן. מצאנו את הגב ריק ממים אבל הדבר לא גרע מיופיו של המקום.
לאחר מכן יצאנו לנסיעה כייפית לאורך הערוץ לכיוון חניון הלילה שדה הבולבוסים. אני חייב לציין לשבח את חברי הקבוצה על ההתארגנות המרשימה בחניון. בזכות הסדר, הניקיון, והעזרה ההדדית עבר עלינו ערב מהנה ולילה שקט ונוח להפליא.

שבת בבוקר

בהמשך להצלחת היום, ההשכמה וההתארגנות בבוקר התנהלו לפי הזמן ויצאנו לכיוון שדה הבולבוסים הסמוך.

לאחר הסבר וסיור במקום יצאנו לכיוון נקודת רענון בכניסה למפעלי צין. ההזדמנות לשטיפת פנים וזריקת שאריות פסולת לשמחתנו היתה בזמן.

לאחר כמה דקות המשכנו בדרכינו לכיוון נחל אמציה. נהנינו מנסיעה זורמת וקלילה לאורך הערוץ עד לחניון עין תמר להפסקת צהריים.

הקבוצה כבר מגובשת וכייף גדול לשבת ולשוחח יחדיו.

הפסקה ולאחר מכן יצאנו לכיוון נחל סדום המרשים והייחודי. כולם נהנו מהנוף ומאתגרי הנהיגה והפגינו ביצועים מרשימים.

המשכנו בדרכינו לכיוון נחל פרצים ולתצפית המדהימה על הנחל.

אנחנו כבר בשעות אחר הצהריים, מזג האוויר מושלם ואין ממש חשק לסיים את הטיול.

מיד לאחר צילום התמונה הקבוצתית התיישבנו להפסקת קפה אחרונה כקבוצה.

בשיחת הסיכום שמחתי כל כך לשמוע מכם שנהניתם מאוד, שצברתם ניסיון בנהיגת שטח ושכלל חברי הקבוצה נהנו מהנופים ומהאווירה בקבוצה.

אני מבקש להודות לכל אחד ואחד מכם באופן אישי על הפרגון, הסדר הטוב, דרך הארץ במהלך הטיול

מי יתן ונפגש שוב בטיולים הבאים.