שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיול ארוכים בארץ

סיכום טיול יומיים בנגב - פסח 11/4/17 - 12/4/17

נפגשנו בבוקר יום שלישי לטיול בן יומיים בנגב.
קבוצה קטנה אך מגוונת בכלי הרכב ובניסיון הנהיגה בתנאי שטח.
היה לי ברור שיהיה מעניין ומאתגר...
הדריך: אופיר אביב

מזג האוויר היה לטובתנו, לאחר שיחת היכרות ותדריך התחלנו תנועה לאורך ציר דרך נוף מכתש רמון - ציר תנועה לאורך מצוק הצינים לכיוון מעלה נוח.

נהנינו מהנוף בדרך ומנקודות התצפית. ללא ספק הדרך מספקת נופים קדומים עוצרי נשימה ומזג האוויר המושלם תרם לאווירה.

דרך הגישה למעלה נוח רצופה אתגרי נהיגה בדרגות שונות ולכן התרכזנו בנקודת ההכוונה כדי לשמוע וללמוד כיצד לעבור מעברים טכניים.

בתנאי אמת שמחתי על שיתוף הפעולה. היה כיף גדול ושמחתי שכולם נהנים.

בהגיענו לראש מעלה נוח עצרנו להפסקת קפה נעימה ומהנה במזג אוויר מושלם אל מול נוף בקעת מחמל

לאחר הארוחה התכנסנו לתדריך לפני ירידה  והתחלנו תנועה לכיוון רמת סהרונים לביקור בשמורה.

לקראת הגענו ללב מכתש רמון ועם שינוי קל בתוכנית וירדנו לנקרות דרך מעלה דקלים. היה מאתגר, מלמד, מצחיק ומגבש. חוויה משמעותית בטיול.

לאחר מכן יצאנו לכיוון חניון הלילה: חניון נחל גוונים שם פרסנו את המאהל והתיישבנו לערב מהנה יחד.

בוקר יום 2 לטיול

לאחר השכמה וארוחת בוקר מרעננת יצאנו לכיוון חניון בארות להתארגנות קצרה ומשם לכיוון נחל חדב
כביום האתמול עקב הרעב לאתגרי עבירות והרכב הקבוצה המיוחד החלטתי להמשיך דרך ציר הנפט, דרך שתספק לנו מנה של אתגרים לפתיחת היום. חשוב לציין שהמשתתפים צלחו את זה בגבורה.

לקראת צהריים הגענו לנקודת הפסקה מושלמת תחת עץ השיטה  בערוץ ולאחריה המשכנו בדרכינו לכיוון נחל נקרות

לסיום

בהגיענו לערוץ ולאחר תדריך קצר יצאנו בנסיעה מהנה לאורך הערוץ, כיף גדול לחובבי הג'יפאות.
התמזל מזלנו ונתקלנו במספר להקות יעלים שלא חששו מאיתנו ונתנו לנו להתקרב ולצלם.

לקראת אחר הצהריים בהגיענו לנקודת הסיום התכנסנו לשיחת סיכום ופרידה.