קבוצה גדולה של לקוחות סובארו 4X4 הגיעו להדרכת נהיגה בשטח טרשי בהר חורשן.
הקבוצה התחלקה ל-3 קבוצות קטנות ובראש כל אחת מדריך ויצאה לעומק השטח כדי לתרגל עבירות, טיפוסים וירידות בשטח הסלעי של ההר.
הדריכו:שלמה הלב"ץ, דרור ברלי ועופר אדר
מאת: אתר השטח הישראלי
30/04/17
אינציקלושטח: דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות,סובארו, ABS, ESP
מערכות ההנעה:
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
שימוש בנעילת דיפרנציאל
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק
טיפוס עלייה
ירידה תלולה
שבילים מהירים
סובארו XV - מבחן שערך דני דיאמנט
להדרכת נהיגה הבאה של סובארו דרייב - הקליקו כאן
לטיול הבא של סובארו דרייב - הקליקו כאן
2 תגובות
1
אורח/ת
08 במאי 2017 ב 10:21
תודה רבה
תודה רבה
המדריכים מעולים, עם ים סבלנות,ידע ונסיון ,
אישית יש לי נסיון בנהיגת שטח, אבל ברכבי שטח גדולים
באתי בגלל שזאת פעם ראשונה שאני נוהג בפורסטר ורציתי לבדוק ,מהם המגבלות של הרכב
ומה הוא יכול לעשות בשטח,
לדעתי צריך לקצר את ההסבר התיאורטי על מכלולי הרכב השונים ולהוסיף תכלס נהיגה בשטח כדי להתנסות בתנאי שטח שונים,
בכדי שנכיר יותר את יכולות הרכב,
או אולי לעשות הדרכה לבעלי נסיון ,כך אחרי הסבר קצרבזמן שחסכנונוכל לעשות כמה שיותר מסלולים בהר חורשן המדהים ביופיו,
בכל מקרה ,תודה רבה למדריך עופר אדר התותח ,אשמח להצטרף לטיולים בהדרכתו
גיל
2
אורח/ת
08 במאי 2017 ב 17:02
יום ההדרכה היה מאד מוצלח
המחשבה לעשות זאת מבורכת, הארגון היה מצוין, המדריך היה מאד טוב.
ההסברים, ההדגשים, ההארות הכל היה מאד מוצלח בכפוף כמובן לזמן המוקצב שהיה.
חלק גדול מהדברים חשובים גם לידע כללי אפילו אם לא נמצאים ספציפית בטיול, אלא אם נקלעים למצבים בלתי צפויים.
במסגרת עבודתי אני נמצאת הרבה בשטחי בניה ופיתוח שמזמנים לי גם הפתעות וקבלתי בהחלט כלים ראשונים לעזרה.
בטחון בנהיגה ברכב יש לי עוד מקודם (זה לא ה4X4 הראשון שלי) כך שאם זה שיפר עוד יותר? ימים יגידו
תודה רבה ויש בהחלט סיכויים להתראות בפעילויות נוספות שלכם.
תגובות