שטח 4X4 > כתבות > חדשות

נפתח המרכז הגדול בעולם לשיפוץ לנד רוברים קלאסיים

המרכז, שנמצא בקובנטרי אנגליה, ייתן שרות לבעלי לנד רוברים ישנים, יבצע שיפוצים, ימכור כלים משופצים ותהיה בו גם תערוכה היסטורית של כל דגמי החברה. ואגב, משפצים שם גם יגוארים

שנה לאחר שקבוצת יגואר-לנד רובר הקימה את חטיבת כלי הרכב הקלאסיים שלה, נחנך השבוע מתקן ענק, הגדול ביותר בעולם, לתיקון ושיפוץ כלי הרכב הקלאסיים של הקבוצה. 80 עובדים ב-54 עמדות עבודה ישרתו את קהל הלקוחות ויתנו חבילת שירותים מלאה לכל דרוש.

כל כלי רכב שייכנס בשערי המתקן יעבר בדיקה קפדנית הכוללת 121 נקודות, עליה יפקח אנדי וואלאס, שזכה ב-1988 במירוץ ה-24 שעות של לה-מאן, כשהוא נוהג ביגואר כמובן. העובדה שהמתקן נמצא בחצר המפעל יגואר בקובנטרי וההיכרות הטובה של העובדים הוותיקים עם כלי הרכב השונים, מאפשרת להשיג כל חלק דרוש, לשפץ אותו או לייצרו מחדש. 

במתקן ישופצו בעיקר לנד רוברים סימן 1, ריינג' רוברים קלאסיק, יגוארים E-Type ו- XKSS, אבל לא ידחו כמובן אף לקוח שיגיע עם דגם קלאסי אחר של הקבוצה. מעבר לשיפוצים עבור לקוחות, אפשר יהיה לרכוש במקום כלי רכב משופצים, לשאול כלי רכב לנסיעות היכרות, לסייר בסדנה עצמה – וכמובן להתרשם מאוסף המכוניות הקלאסיות שבמקום, הכולל למעלה מ-500 דגמים (קצת על ההיסטוריה של לנד רובר - וגם כתבה מצולמת על הדגמים השונים של החברה לאורך השנים).

תגובות

0 תגובות