שטח 4X4 > כתבות > חדשות

גם בפרארי נפלה שלהבת?

למרות הכחשות גורפות, השמועות העקשניות על הצטרפותה של החברה לטרנד ה-קרוס-אוברים ממשיכות להתרוצץ ועתה מדברים גם על תאריך: 2021

 

 

סרג'יו מרקינה, העוןמד בראש קונצרן פיאט-קרייזלר, הכחיש ומכחיש בכל הזדמנות את השמועות העקשניות המתרוצצות כבר זמן רב על כך שמהנדסי פרארי עמלים על תכנון של SUV או קרוס-אובר. אבל ייתכן שהכחשות הללו הן רק מסך עשן, שאחריו מקודמות במרץ תוכניות להשקת קרוס- אובר מתוצרת החברה והשמועה האחרונה בעולם הרכב טוענת שדגם כזה יופיע לקראת שנת 2021 ויתחרה מול קרוס-אוברים של יצרניות מכוניות על אחרות, כמו האסטון מרטין DBX או הלמבורגיני אורוס.

הקרוס-אובר החדש לפי Andrei Avarvarii

הקרוס-אובר החדש לפי Andrei Avarvarii

על פי פרסום במגזין הרכב CAR, הדגם החדש שקיבל את הקוד F16X ייבנה כולו מאלומיניום ויחלוק טכנולוגיות עם הדגם שיחליף את ה-GTC4. הקרוס-אובר, שאמור להגיע בשנת 2021, יצויד במנוע V-8 וייתכן שיהיה גם דגם היברידי. בשתי האופציות, ההנעה תגיע לארבעת הגלגלים. מלבד היותו הקרוס-אובר הראשון מתוצרת פרארי, זה יהיה גם הדגם הראשון של החברה עם ארבע דלתות, כשהשתיים האחוריות נפתחות לאחור (דלתות התאבדות), ללא קורה B, מה שייתן מפתח כניסה רחב ביותר. המחיר יעמוד על כ-300 אלף אירו ובפרארי מקווים שזה יעזור להכפיל את המכירות השנתיות, העומדות כעת על כ-8,000 כלי רכב בסך הכל. התמונות המצורפות הן של דגמים ממוחשבים שנוצרו על ידי מעצבים גרפיים הנותנים מדי פעם דרור לדמיונם לגבי דגמים עתידיים: האחד של Andrei Avarvarii עם דלתות ההתאבדות והשני של Theophilus Chin המציג דגם קונבנציונלי יותר.


הקרוס-אובר החדש לפי Theophilus Chin

 

.הקרוס-אובר החדש לפי Theophilus Chin


 

תגובות

0 תגובות