שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

מיכאל חן יוצא לקינג אוף דה-האמרס פורטוגל

מיכאל חן - ספורטאי מוטורי ישראלי העמיס השבוע את רכב המירוצים המיוחד שלו ושלח אותו לפורטוגל לקראת התחרות הפופולרית והמיוחדת - King of The Hammers.
במקביל נפתח קמפיין חברתי למימון המונים ועזרה למיכאל בגיוס כספים לקראת הפרויקט הייחודי.

בתחילת השנה (2017) החליט מיכאל חן - ספורטאי מוטורי ישראלי, בעל ניסיון רב בתחרויות עבירות בארץ ובעולם, לצאת ולהתחרות בתחרות המיוחדת והנחשבת בתחום - King of The Hammers שבגרסתה האירופית (המקור בארה"ב) תיערך השנה בפורטוגל.
המרוץ האירופי יתקיים השנה בין ה-7 ל-9 בספטמבר ומיכאל רוצה להניף את דגל ישראל על הפודיום!
השבוע העמיס מיכאל את כלי הרכב המיוחד שלו (פירוט בהמשך) על אונייה בנמל אשדוד בדרך לפורטוגל, לשם יגיע הרכב עוד כשבועיים. בפורטוגל ייכנס הרכב המיוחד לסדנה מיוחדת המתמחה בהכנת רכבים לאולטרה 4 - מירוצים הכוללים 4 סוגים שונים של מרוצים: עבירות, ראלי , פרי סטייל , ורוק קראולינג.
הרכב של מיכאל בנוי על בסיס של טויוטה מדגם היילקס מודל 1995  ששילדתו קוצרה וחוזקה. ברכב הושתל מנוע בנפח 6 ליטר בעל 8 צילינדרים. הסרנים הוחלפו לסרנים אמריקאים "בריאים" ומחוזקים עם מתלים מיוחדים ובולמי זעזועים של מרוצים אשר שופרו והותאמו במיטב הסדנאות בארץ.  אך מעל לכול ניצח על מלאכת השיפורים שחר שבילי - הנווט של הצוות, שהוא איש טכני המבין בכל המערכות. בחודשיים שקדמו למשלוח הימי עבדן מיכאל והצוות על הרכב בחצר של שחר כל יום עד שלוש וחצי בבוקר, יחד עם עוד חברים טובים שבאו לעזור.
במקביל לאימונים ובניית כלי הרכב פתח מיכאל בקמפיין מיוחד של מימון המונים חברתי בו נקראים החברים ואוהבי תחום הספורט המוטורי לתרום (אפילו "בקטנה") ולעזור למיכאל לממן את התחרות היקרה וזאת על מנת להניף את דגל ישראל ב-קינג אוף דה ההאמר פורטוגל 2017.
קישור לפרויקט החברתי של מימון ההמונים

קישור לכתבה מפברואר 2017 :
מיכאל חן יוצא לקינג אוף דה-האמרס

מיכאל מבקש להודות לנותני החסות (הספונסרים) שכבר הבטיחו עזרתם:

 

evco - בולמי זעזועים, נענע מערכות גז, אאוטבק טכנולוגיות, פטרוטק משווקת שמנים ותוספים, סופר ג'יפ, ספי ויניב גירים פ''ת, רודי פרוג'קט.

 

 

  

 



 

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת - רועי ר.

17 באוגוסט 2017 ב 15:45

בהצלחה אלוף! תרמתי בשמחה!

2

אורח/ת - טל

17 באוגוסט 2017 ב 22:26

בהצלחה אלוף,גאה בך.

3

אורח/ת - נאור טל

18 באוגוסט 2017 ב 09:13

מרגש ואני מאמין שהוא יצליח בעזרת השם