שטח 4X4 > כתבות > חדשות

לצאת לשטח עם בנטלי קונטיננטל

בנטלי אמנם חשפה השבוע את הדור הבא של הקונטיננטל GT, אבל לא עדיף לקנות אחת קרבית, שמוכנה לתקוף כל שטח?

עם מנוע W12 בנפח 6.0 ליטר המספק למעלה מ-600 כ"ס הבנטלי קונטיננטל היא אחת המכוניות הכי יוקרתיות שניתן לרכוש בימים אלה, במיוחד הדור החדש שהוצג ממש בימים האחרונים. אבל מי שרוצה את הקונטיננטל שלו עם טוויסט, יכול לנסות את כוחו ולהציע מחיר על אחת מיוחדת, שמוצעת למכירה ב-EBAY.
מדובר בקונטיננטל שנבנתה במסגרת סדרת טלוויזיה של הנשיונל גיאוגרפיק - Supercar Megabuild - שבה איתגר מעצב המכוניות אפזל חאן (Afzal Kahn) קבוצה של מהנדסי רכב לבנות דגמים ייחודיים, חד-פעמיים. הקונטיננל נבנתה בעונה השנייה של התוכנית, לפי בקשתו של לקוח שביקש להקנות לבייבי שלו יכולות לרדת לשטח.
 

ומה עושים כדי להשיג יכולת כזו? הנעה בכל הגלגלים כבר יש לנו במקור, ולכן דבר ראשון יוצרים מקום לצמיגי שטח ראויים, בגודל 265X65X17. בשלב הבא משדרגים את מערכת המתלים עם סט בולמים מתכוונים של Quantum Racing, מוסיפים כלוב התהפכות חיצוני ומיגון תחתון לאורך כל המכונית. להשלמת המראה, הגלגל הרזרבי הותקן על הכלוב מאחור ולצידו מתקונים לג'ריקנים של דלק, שחס וחלילה לא נתקע במדבר. הטאצ' האחרון היה לד בר ענק וכמובן הצביעה המיוחדת (הצבע המקורי היה כסוף).
מעבר לכך, כל אבזרי המותרות של הקונטיננטל נותרו כפי שהם במקור: ריפודי עור משובח, ניווט לווייני, בקרת אקלים, הנעה ללא מפתח, שליטה על כל מערכות הרכב מההגה, עליו גם מורכבים מנופים להעברת ששת ההילוכים בגיר האוטומטי, מראות מחוממות, חיישני חנייה ועוד. נותר גם המנוע המקורי, אותו W12 בנפח 6.0 ליטר.
הביד הנוכחי עומד על 22 אלף ליש"ט (כ-29 אלף דולר), כשנותרו עוד יותר משישה ימים עד שהמכירה תיסגר. הסכום הזה עדיין לא מגיע למחיר המינימום הנדרש, אבל מי שיזכה בסופו של דבר יקבל יצירה חד-פעמית, שתמשוך תשומת לב רבה בכל מקום.

תגובות

0 תגובות