יום שישי בבוקר, חודש אוגוסט, היה חם, ובכל זאת הגיעה קבוצה גדולה של בעלי מכוניות סובארו חדשות, כדי ללמוד ולהכיר את יכולות הרכב שלהם בשטח.
הדריכו: דרור ברלי ועופר אדר
מאת: עופר אדר
11/09/17
כמו בכל ההדרכות, התחלנו בחלק התיאורטי, כשדרור "מרביץ" במשתתפים את התורה כולה על רגל אחת. לאחר מכן התפצלנו לשתי קבוצות ויצאנו להפוך את התיאוריה למעשים. תרגול מעלות ומורדות, התמודדות עם חריצים ושיפועי צד, התגברות על הצלבות, התנסות בבלימת חירום, ככל שאיפשר לנו הזמן. תודה למשתתפים, מקווים שיצאתם עם כלים שיעזרו לכם לטייל בהנאה ובביטחה.
ויקישטח:
דיפרנציאל , ירידה , עלייה , שיפוע , שיפוע צד , בקרת אחיזה , בקרת יציבות , ESP , ABS
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
שימוש בנעילת דיפרנציאל
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק
טיפים לנהיגה בשטח :
טיפ לטיפוס עלייה
טיפ לירידה תלולה
טיפ לשבילים המהירים
טיפ שיפוע צד
טיפ ציוד בשטח
לסיכום ההדרכה של הקבוצה של דרור ברלי - הקלק כאן
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
1 תגובות
1
אורח/ת - יגאל גרינברג
17 בספטמבר 2017 ב 12:47
ההדרכה ריעננה את נושא נהיגת השטח גם במסלולים הנראים מעבר ליכולת של רכב שטח רך וזה היה נחמד מאד. כמובן שנראה לי שמסלולים כאלה יש לעשות רק בטיולים עם מדריך מנוסה כדי להימנע מפגיעה ברכב.
ההדרכה שיפרה את הביטחון שלי בנהיגה ברכב במידה מסויימת מאחר וכבר צברתי לפני כן שעות נהיגת שטח עם הרכב הקודם שלי. הכוונה שלי בהדרכה זו הייתה בעיקר היכרות עם פונקציות חדשות שיש ברכב החדש.
ההדרכה הייתה מעניינת והמדריכים מצויינים.
תגובות