שטח 4X4 > כתבות > חדשות

דיפנדר עם הנעה 6X6 - וגם גג נפתח

למרות שייצורו הופסק כבר לפני כשנתיים, הדיפנדר עדיין חי ובועט ומגיע אלינו בכל פעם בתצורה אחרת. והפעם בגרסה קיצונית במיוחד

לפני כשנתיים וחצי הצגנו בפניכם את הלנד רובר דיפנדר 6X6 שנבנה בסדנתKahn הבריטית, שנחשף בתערוכת הרכב בג'נבה בחודש מרץ 2015. אז עדיין לא היה ברור אם מדובר בדגם שיגיע לכלל ייצור, אך מסתבר שנבנו מספר כלים כאלה, כולם על פי הזמנה, במחיר שנשק ל-300 אלף לירות שטרלינג, מרביתם בגרסת טנדר עם קבינה כפולה.

עתה מציגה Kahn גרסה משודרגת של הדגם הזה, עם גג נפתח בחלק האחורי. עדיין מדובר בתא כפול עם ארבע דלתות ומהגג הנפתח ייהנו רק אלו שישבו מאחור, במושבי האורך. ניתן יהיה לקבל את הגרסה הזו עם מנוע סטנדרטי של דיפנדר או עם מנוע V8 מתוצרת ג'נרל מוטורס בנפח 6.2 ליטר המספק 430 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. כדי לאפשר את הוספת הסרן השלישי הוארך גופו של התורם, דיפנדר 110, בכ-90 ס"מ וגם הורחב ב-15 ס"מ לתוספת יציבות. במלאי של החברה, אגב, נותרו שני אקסמפלרים של הטנדר, אחד שיוצר ב-2015 והוא מוצע במחיר של 189 אלף ליש"ט והשני מודל 2016 שנסע 50 מייל בלבד ומחירו עומד על 250 אלף ליש"ט.

גם 6X6 וגם גג נפתח. הדיפנדר של Kahn

ב-Kahn התקנאו ככל הנראה במרצדס, שהוציאה למכירה פומבית את הדגם האחרון של המייבאךG650 Landaulet, דגם מפואר במיוחד של ה-G שרק 99 יחידות ממנו יוצרו בסך הכל. גם כאן מדובר בדגם עם גג נפתח, אבל במקרה הזה מי שנהנים ממנו הם השניים שיושבים בכורסאות הנוסעים המפנקות (ראה תמונה). מעבר לפאר ולהדר, מדובר בדגם החזק ביותר של ה-G, עם מנוע V12 בנפח 6.0 ליטר המספק 630 כ"ס, סרנים פורטליים עם נעילות דיפרנציאל ומרווח גחון של 45 ס"מ.

במכירה הפומבית נמכר ה-G הייחודי הזה לקונה בלגי ב-1.4 מיליון דולר, אבל כדי ליהנות כראוי מהגג הנפתח, הוא צריך עכשיו לחפש לעצמו נהג. מישהו מתנדב?

המייבאך G650 Landaulet

הפינוק לנוסעים מאחור

והשמיים מעל

החיים בסרט

תגובות

0 תגובות