בעולם שהולך ונכחד - רכב שטח חדש עם הילוך כוח המושק בישראל זו חגיגה!
כשרוב כלי הרכב עם הילוך כוח נעלמים או שומרים על השם המקורי אך מצטרפים לאופנת הג'יפונים שכבשה את העולם אנו שמחנו להדריך את ההשקה לעיתונאים בארץ של הרקסטון מבית סאנגיונג המביא את בשורת כלי הרכב עם 7 מושבים, בעל הילוך כוח!, מערכות בטיחות עדכניות, שלדת סולם ותג מחיר הממקם אותו קרוב יותר לעולם הג'יפונים הגדולים
ספינת הדגל החדשה של סאנגיונג הושקה בישראל ולנו היו העונג להדריך את אירוע העיתונאים.
הרקסטון החדש יורש את ה-DNA משלושת הדורות הקודמים של הרקסטון, שומר על מרכיבי השטח (שלדת סולם והילוך כוח) יחד עם עדכוני בטיחות ותקינה כמקובל ב-2018 ומספק רכב שטח עם 7 מקומות! במחיר נמוך באופן משמעותי מהמתחרים היפנים (טויוטה...) שמובילים את הקטגוריה הקטנה (והנכחדת) של רכבי שטח גדולים.
קישורים למבחני דרכים לדגמים הקודמים של הרקסטון:
מבחן דרכים: סאנגיונג רקסטון - SSangyong Rexton
מבחן השוואתי 7 מקומות: טויוטה לנד-קרוזר מול סאנגיונג רקסטון
גבולות גזרה: פאג'רו מול פאת'פיינדר מול רקסטון
מבחן השוואתי: יונדאי טראקאן מול סאנגיונג רקסטון
יונדאי טראקאן מול סאנג-יונג רקסטון מול קאיה סורנטו במבחן השוואתי לקוריאנים
סאנינונג רקסטון במבחן דרכים משנת 2002
שלדה ומבנה: הרקסטון מעוצב בשפה החדשה של סאנגיונג כהשבכה הקדמית מזכירה את כנפיה הפרושות של ציפור במעופה. הרקסטון החדש בנוי על שלדת Quad Frame המיוצרת מפלדה מתקדמת בעלת חוזק גבוה (AHSS), תוצאה של שותפות אסטרטגית חדשה עם יצרנית הפלדה POSCO. הרקסטון משתמש בפלדה בעלת חוזק גבוה במיוחד, 1.5 Gpa ומכיל 81.7% של פלדה בעלת חוזק גבוה, ליצירת מרכב בעל חוזק משופר משמעותית תוך הפחתת משקל.
החלל הפנימי גדול יותר ומציע שורת מושבים שלישית נוחה גם למבוגרים עם תא מטען בנפח של 1,806 ליטר כששורת המושבים השלישית מקופלת.
מידות: אורך 4,850 מ"מ, רוחב 1,960 מ"מ, גובה 1,825 מ"מ, בסיס גלגלים 2,865 מ"מ.
הנעה: רקסטון החדש מונע באמצעות מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר המפיק הספק מרבי של 181 כ"ס ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ (420 ניוטון-מטר) המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 7 הילוכים מתוצרת מרצדס עם תיבת העברה המאפשרת לנסוע עם הנעה אחורית, הנעה כפולה והנעה כפולה עם הילוך כוח LOW.
זוויות שטח: זוויות הגישה היא 20.5 מעלות וזווית הנטישה היא 22.2 מעלות.
בטיחות: הרקסטון החדש משווק עם 9 כריות אוויר, כולל כרית אוויר לברכי הנהג. מערכת לחלוקה אלקטרונית של כוחות הבלימה EBD, מערכת ABS, בקרת אחיזה ESP, סיוע לזינוק בעליה, איתות לבלימת חירום וסיוע לנסיעה במורד HDC. בנוסף לרקסטון החדש מערכות בטיחות לסיוע לנהג בשעת חירום הכוללות: אזהרת התנגשות קדמית, בלימת חירום אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב, סיוע לאלומת אור גבוה וזיהוי תמרורים.
מחיר: 239,900 ₪ כולל מע"מ.
סאנגיונג רקסטון חדש - החל מ-240 אלף שקל
"דור שני לרכב השטח הקוריאני נחת בישראל. הוא מביא שדרוג במערכות הבטיחות, במרחב המחיה לנוסעים ועיצוב מעודכן תוך שימור יכולת השטח של הדגם היוצא..." ניר בן זקן, YNET
שטח אמיתי: סאנגיונג רקסטון החדש נחת בישראל
"זהו הדור הרביעי של דגם ה-4X4 כאשר זה מגיע לארץ עם מגוון חידושים - בהופעה, באבזור ובמפרט הבטיחות שהשתדרג ללא היכר..." ניר בן-טובים, וואלה!NEWS
סאנגיונג רקסטון החדש (2018) בישראל
" רקסטון, שהוצג ב-2001 (הדור הפורש ב-2012), הוא רכב שטח של ממש – עם שלדת סולם, סרן אחורי חי, הנעה אחורית המשולבת לכפולה והילוך כוח (1:2.483)..." יואל פלרמן, אוטו
סאנגיונג רקסטון בנהיגה ראשונה - עידן חדש
"סאנגיונג רקסטון העתיק מוחלף על-ידי דור חדש ומעודכן, מבטיח ליישר קו עם תעשיית הרכב המודרנית ומציע חבילה אטרקטיבית מבעבר..." ניר בן זקן, YNET
לידיעת המטיילים בשטח: סאנגיונג רקסטון החדש הגיע לישראל
"הדור החדש של הרקסטון הוצג במהלך שנת 2017 ומושק בימים אלו בישראל, כשהוא שומר על אותה תצורה בסיסית שכמעט נעלמה מן העולם אך אמורה לאפשר לו יכולת שטח בכמה רמות מכל הקרוסאוברים הרכרוכיים..." עולם הרכב
סאנגיונג רקסטון החדש – עודף מרבע מיליון
" סאנגיונג רקסטון חוזר לבמה עם יותר עיצוב, יותר אבזור ויותר בטיחות. המחיר נשאר שפוי. האם יש לו סיכוי לזנב בלנדקרוזר?..." יואב קווה, שבילים 4X4
סאנגיונג רקסטון החדש בישראל: החל מ-239,900 שקלים
"אחרי תקופה ארוכה ונטולת חידושים בסאנגיונג, מודיעים בחברה על תחילת שיווקו של הרקסטון החדש..." אריאל אלסיבוני, ישראל היום
נהיגה ראשונה: סאנגיונג רקסטון החדש
"עכשיו מגיע לישראל רקסטון חדש. הוא נראה מודרני, הוא מאובזר היטב ולא מוותר על מפרט השטח הקשוח שלו. יש לו הנעה כפולה, שלדת סולם, הילוכי כוח וכל מה שצריך כדי להסתער על אתגרי הנגב..." נועם ריין, iCar
תודה לאנשי טלקר - יבואנית סאנגיונג לישראל ולמפיק רונן רייבנבך על ההפקה המדוייקת והשלווה
9 תגובות
1
דני ברקוביץ
03 באפריל 2018 ב 07:51
הבעיה היחידה שלא הצליחו לפתור זה הבעיה של בקרת המשיכה שמפסיקה לעבוד בהצלבות, ואז הרכב נשאר תקוע
ליצרן אין פתרון וגם ליבואן, ולכם צריך להתקין נעילת ARB בשביל לפתור את זה (עוד 12,000 ש"ח)
2
Ogash Ofer
03 באפריל 2018 ב 15:04
הבעיה היחידה שלא הצליחו לפתור זה הבעיה של בקרת המשיכה שמפסיקה לעבוד בהצלבות, ואז הרכב נשאר תקוע
ליצרן אין פתרון וגם ליבואן, ולכם צריך להתקין נעילת ARB בשביל לפתור את זה (עוד 12,000 ש"ח)
3
נוסן
03 באפריל 2018 ב 19:52
עופר שלום,
אני נוהג ברקסטון W 2015 (הגבהתי אותו ב-5 ס"מ מקדימה ו-7 ס"מ מאחור במוסך מורשה + מיגוני-גחון מלאים), עושה טיולי-שטח (גם טכני) בערך אחת לחודש ומתמודד בהצלחה מול לנדקרוזר ודומיו, מבחינת העבירות. אני מבין שה-2018 נמוך יותר, מרווח הגחון קטן יותר וזוויות הכניסה והיציאה הוקטנו. האם המשמעות היא שכושר העבירות שלו נפגע לעומת הרכב שלי?
תודה וחג שמח!
4
Ogash Ofer
04 באפריל 2018 ב 05:28
עופר שלום,
אני נוהג ברקסטון W 2015 (הגבהתי אותו ב-5 ס"מ מקדימה ו-7 ס"מ מאחור במוסך מורשה + מיגוני-גחון מלאים), עושה טיולי-שטח (גם טכני) בערך אחת לחודש ומתמודד בהצלחה מול לנדקרוזר ודומיו, מבחינת העבירות. אני מבין שה-2018 נמוך יותר, מרווח הגחון קטן יותר וזוויות הכניסה והיציאה הוקטנו. האם המשמעות היא שכושר העבירות שלו נפגע לעומת הרכב שלי?
תודה וחג שמח!
5
דני ברקוביץ
05 באפריל 2018 ב 19:56
הרקסטון שלי שנת 2014 מוגבה ע"י 4 קפיצי קינג, בולמי קוני קדימה, בולמי פוקס אחורה
פגוש ברזל + כננת WARN 10K + כבל סינטטי
יש לי נעילה אחורית של ARB
6
Ogash Ofer
05 באפריל 2018 ב 20:41
הרקסטון שלי שנת 2014 מוגבה ע"י 4 קפיצי קינג, בולמי קוני קדימה, בולמי פוקס אחורה
פגוש ברזל + כננת WARN 10K + כבל סינטטי
יש לי נעילה אחורית של ARB
7
אורח/ת - אריה
08 באפריל 2018 ב 09:25
התייחסות למתלים? עדיין סרן חי מאחור?
8
Ogash Ofer
08 באפריל 2018 ב 15:51
התייחסות למתלים? עדיין סרן חי מאחור?
"9
אורח/ת - הבנתי שיש מודלים פחות מומלצים
29 במאי 2019 ב 13:06
הבנתי שיש מודלים פחות מומלצים. אולי אפילו אין נעילה אחורת להוסיף.
אם אני מחפש כלי גם לשטח. יש מודלים לא רצויים ?
תגובות