בתאריך ה-9/3/18 התכנסו בעלי דגמי פאג'רו וטרייטון של מיצובישי להדרכת נהיגת שטח. היה מאתגר
הדרכת נהיגת שטח שהתקיימה ביער בן שמן ללקוחות מיצובישי, התחילה באופן סטנדרטי למדי. קטע עיוני פותח ובו הסברים על כלי הרכב המשתתפים, מכלולי ההנעה ומערכות הבטיחות האלקטרוניות אשר קשורות לנהיגת שטח. אלא שבמקרה דנן עוד בקטע העיוני, ויותר מכך לאחר אתגר העבירות הראשון, הבנתי שקבוצה זו מחפשת מעט יותר אתגר, ועדיף עם תוספת. במקרים שכאלו תפקיד המדריך הוא לצנן מעט את הרוחות, רק שכאן, עם קבוצה על טהרת הפאג'רואים והטרייטונים, לא הרגשתי צורך לעשות כן. זאת ועוד, הרשתי לעצמי לקחת את הקבוצה למקומות שאינני זוכר כמה זמן לא ביקרתי בהם, ועדיין הייתי שקט למדי וידעתי כי יש על מי לסמוך. וכך בדיוק היה, הנהגים הציגו יחד רמת מקצוענות גבוהה, ולא פחות חשוב מכך, רוח צוות ועזרה הדדית ראויה לציון.
אחרי שקינחנו, כך חשבתי, בירידה מסולעת שדרשה לא מעט מחשבה ועוד יותר כיוון עדין, החליטו החברים שאפשר לסחוט עוד קצת, והחליטו לעבור בתוך שלולית בוץ גדולה, על אף שהיה אפשר לעבור אותה מהצד בקלות רבה. אתם יודעים, שגם השכנים ידעו ...
מקווה שניפגש בשטח.
ויקישטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפים לנהיגה בשטח:
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כא
תגובות