שטח 4X4 > כתבות > חדשות

גרסאות בכירות למרצדס G החדש

לקוחות שירצו יותר מ-577 כ"ס המוצעים ב-AMG G63 החדש, יוכלו לבחור בעתיד את גרסת ה-S המיועדת לביצועים או את גרסת המייבאך המפוארת

ה-G של מרצדס היה במשך שנים רבות אחד מרכבי השטח הנחשקים ביותר. גרסתו הראשונה אמנם היתה מוכוונת עבודה בלבד, בעיקר לצרכים צבאיים, אך במשך העשורים שחלפו מאז הוא התעדן מעט עם פזילה חזקה לשוק האזרחי. אבל בבסיסו, הוא נשאר רכב שטח קשוח, ממש לא הכלי ל"גלח" איתו סיבובים.

עכשיו, עם הופעתו של הדור החדש של ה-G, במרצדס מחליפים את הדיסקט. ה- G63 AMG החדש נחשף אמנם רק בחודש שעבר, כשבחרטומו שוכן מנוע 4.0 ליטר עם טורבו כפול, המייצר 577 כ"ס וקרוב ל-90 קג"מ, אך בחברה כבר חושבים על לקוחות שירצו יותר מכך ושוקלים לצאת בגרסאות חזקות, מהירות ויוקרתיות יותר.

ה-G63 החדש. 577 כ"ס ממנוע 4.0 ליטר

בשיחה עם מגזין הרכב Auto Express, אמר מנהל המוצר במרצדס, ד"ר גונאר גוטנק, כי הדינמיקה של ה-G החדש מתאימה לביצועים, מה שאי אפשר היה לומר על ה-G היוצא. בין האופציות שנבחנות: גרסת S מהירה וחזקה, כפי שנעשה עם ה-C63 וה-E63, כמו גם גרסת מייבאך מפוארת.

ה-G כבר נמכר בעבר בגרסת מייבאך, עם השקתו של ה-G650 מייבאך לנדאוט לקראת סוף ימיו של הדגם היוצא. זה היה שעטנז מוזר במקצת, עם גג ברזנט על חציו האחורי של הרכב. נקווה שמי שיעצב את ה-G מייבאך החדש יעשה עבודה טובה יותר.

ה-G650 מייבאך לנדאוט