אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

מרוץ אנדורו מספר 4 - והפעם דאבל סטייג'

יער גבעת המורה מארח באופן קבוע את אליפות ישראל באנדורו של ה-IMSF, התאחדות הספורט מוטורי בישראל.
הפעם המרוץ היה בסגנון של דאבל סטייג', מה שאומר שאין התשה אלא שני קטעים מדודים עם הפסקות קצרות ביניהם. סוג זה של תחרות מחייב את הרוכבים לשמור על קצב גבוה ולא נותן להם הרבה זמן התאוששות בין מקצה למקצה
כתב: ניב צורי | צילם: אייל מור



ראשונים לזנק היו הצעירים אשר זינקו לסטייג' אחד עליו הם עשו 4 הקפות: ג'וניורס מתחילים, סופר ג'וניורס מקצועי וסופר ג'וניורס מתחילים.

בג'וניורס מתחילים אור זרקו ובועז סאסי פתחו חזק כאשר בסופו של דבר בועז סאסי היה המהיר ביותר והוא סיים ראשון. שני זרקו ושלישי גל אזולאי.

בסופר ג'וניורס מקצועי בן אלמגור שלט ללא עוררין כשהוא קובע זמנים די דומים לזמנים של המהירים בקטגוריה מעליו. שני סיים צמח ושלישי רן שמאי.

בסופר ג'וניורס מתחילים היו הרבה שמות חדשים. איתי ויינברג הוותיק, הכל עניין יחסי כמובן, שמר על ההובלה מההתחלה ועד הסוף. אחריו התייצבו במקום השני עומר שוהם ובמקום השלישי אוריה כפרי, שלשניהם זה מרוץ ראשון.

בוגרים

הבוגרים זינקו לשני סטייג'ים כאשר המתחילים יצאו לארבע מדידות בכל אחד, העממיות כולל הסניורים והג'וניורס מקצועי יצאו לחמש מדידות והמקצועיות יצאו לשש מדידות על כל סטייג'.

במתחילים עומר רוזנבלום שעלה מהג'וניורס לקח את ההובלה מההתחלה ושמר עליה עד הסוף. אחריו סיים עומר שדה ושלישי אמיר אבו מוך.

בסניורים אוריה כרמלי סיים ראשון לאחר שעקף את שאולי חמוואי בהקפה השנייה מתוך חמש. אבל הקרב המסקרן ביותר היה על המקום השלישי בין יוסי גוטמן לרונן מדיאל. בסופו של דבר גוטמן סיים כשידו על העליונה. ראשון כרמלי, שני חמוואי ושלישי גוטמן.

בעממית C1 זרקו הצעיר פתח חזק אבל פנצ'ר בגלגל במקצה הרביעי אילץ אותו להסתפק במקום השלישי. ראשון מסיים אופיר ואזה, שני יובל גוטמן ושלישי כאמור, גיל זרקו.

בעממית C2 מעיין סבי רוכב חזק ולמרות קרב חזק מצידו של המוטוקרוסר רוני רגף, סבי מסיים ראשון. רגף מסיים שני בהפרש של חצי דקה בזמן הכולל ושלישי חן כהן.

בעממית C3 איברהים אזברגה שולט ללא עוררים ומסיים ראשון כאשר אחריו תאמר כנען. שלישי מגיע ישראל בוזגלו.

ג'וניורס מקצועי – שי ספקטור נלחם קשה נגד רז עידן שעלה הג'וניורס מתחילים. בסופו של דבר ספקטור ראשון, עידן שני ושלישי מסיים ענבר זלינגר.

מקצועית E3 – צוק סלע מפגין עליונות ומסיים בפער כולל של יותר מדקה וחצי לפני טל איזנבד. במקום השלישי ובפער מאוד גדול מתייצב ירון לוגסי.

מקצועית E1 – קרב הענקים בין בר נוב לתומר שמש ממשיך כאשר בסטייג' הראשון היה זה תומר שמש ששלט ואילו בסטייג' השני היה זה בר נוב ששלט. בסופו של דבר לאחר לא מעט חילופי מיקומים שמש מסיים ראשון בפער של 9 שניות בלבד מבר נוב. במקום השלישי התייצב רון קדשאי.

מקצועית E2 – יוני לוי לא השאיר הפעם שום סיכוי לזיו כרמי ונמרוד חמו. בהקפה הראשונה לוי היה המהיר ביותר בשני הסטייג'ים ובפער ניכר. בסיום לוי ראשון, כרמי שני בפער של כמעט דקה ושלישי חמו.









תגובות

0 תגובות