כשקיבלתי את ההודעה שאדריך את קבוצת מיצובישי לא יכולתי שלא להתרגש, הרי מדובר בשועלי קרבות ותיקים ומוכרים ולכן זה מחייב אותי להכין את הנהגים היטב לקראת יציאתם לשטח ובזמן הקצוב שיש לנו לנסות למלא את ארגז הכלים שלהם במקסימום מידע חיוני שיעזור לחברים החדשים לטייל בבטחה ולדעת לנצל את הרכבים המצוינים שרכשו
מאת: אופיר אביב
05/07/18
נפגשנו בבוקר יום שישי ביער בן שמן, 10 רכבי מיצובישי מדגמים פאגרו המוכר והידוע וטנדרים מהדגם החדש.
לאחר שיחת הכירות התיישבנו לחלק התאורטי בהדרכה.
נהניתי מאוד מההקשבה של הקבוצה ושמחתי לענות על שאלות חשובות שנשאלו. עולם השטח הוא עולם ענק שאפשר לשוחח בנושא שעות רבות, אך זמננו קצר.
לאחר שעה לערך יצאנו לתרגל הלכה למעשה בשטח.
התרגול הראשון הוקדש לטיפוס עליה- הנהגים התנסו בכניסה ויציאה נכונה מהמצב והתנסו בהרגשה בשטח.
את התרגול השני הקדשנו לנושא שיפועי צד והתנסות בשטח, זה היה זמן טוב גם ללמוד ולהתנסות באופן תפעול המערכות ברכב וההבדלים בכושר העבירות.
לאחר שכולם תרגלו והרגישו יותר בטוחים יצאנו לעבר נקודת התרגול המשמעותי- שרשרת עליות שמאפשרת תרגול בשטח קשה.
לקראת השעה המיועדת הגענו לנקודת הסיום המתוכננת. כשנפרדתי מהקבוצה לא היה לי ספק שארגז הכלים שלהם מצויד בכלים הבסיסיים להתחיל לטייל בשטח, לצאת ולחזור בשלום.
מקווה אני לפגוש אתכם בטיולים שלי בשטח.
בהצלחה לכל אחד ואחד מכם,
בכבוד רב,
אופיר אביב - מדריך.
ויקישטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפים לנהיגה בשטח:
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
תגובות