ביום שישי 27/7/18, 08:30 בבוקר- התאספו ביער בן שמן, 10 רוכשי רקסטון חדש של סאנגיונג להדרכת נהיגה בשטח טרשי - מהשבילים המהירים של היער ועד טיפוס עליות מסולעות...
התחלנו את הבוקר עם "הקטע התיאורטי" - דיברנו על מערכות ההנעה של הרקסטון, האלקטרוניקה, מערכות הבטיחות וההות הדרושות לפני הכניסה לשטח.
כמובן שהתמקדנו במערכת בקרת המשיכה, אופן התפעול הנכון שלה, המאפשר למצות את ביצועי הרקסטון בשטח ובמערכת בקרת הירידה שמוסיפה המון כיף ופשטות לנהיגה בירידות התלולות ביותר.
יצאנו לתרגל בשטח, בין המשתתפים היו מנוסים יותר, היו כמה שקיבלו את הרכב לפני כחודש כרכב השטח הראשון שלהם וגם היו כאלו שקיבלו את הרכב יום לפני ההדרכה ומעולם לא היו בשטח, ואולי זה הכיף ברכב הזה...
הרקסטון נעים לנסיעה ונותן הרגשה שאתה יכול לעשות הכל באופן רגוע וללא מאמץ. כשאחד הקטעים המרשימים הוא ההדגמה וההתנסות במערכת בקרת הירידה המאפשרת "לרדת ברוגע" ללא מגע של נהג בדוושת הבלם.
קישור: אירוע השקת סאנגיונג רקסטון 2018 Sangyong Rexton
תרגלנו גם עליות טכניות יותר ופחות, הצלבות חריפות ושיפועי צד ולא פחות חשוב תרגלנו בלימת חירום. הנהגים והרכב עמדו בכל האתגרים בצורה חלקה כולל מי שרק אתמול עלו על רכב שטח.
נשאר לנו רק לצאת ולטייל כולם יחד, תוך כדי הנאה מהמזגן העוצמתי, כי כמו שאני רואה את זה - אנחנו עומדים בפני מגפת הרקסטון, המציע תמורה מעולה למי שרוצה לנסוע על הכביש באמצע השבוע ולהיכנס עמוק ללב השטח בסוף השבוע.
נתראה בשטח.
מונחים מעולם הנהיגה בשטח - ויקישטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
קישור לכתבות על מערכות הבטיחות ברכב והשימוש בשטח:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
סיכום הטיפים לנהיגה בשטח:
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
תגובות