שטח 4X4 > כתבות > שטח

מדוע להזמין צימרים זולים בצפון הארץ באתר הנופש ריזורט?

הלחץ, העבודה, הפקקים, העצבים, הילדים, הסידורים... רגע. קחו אוויר כדי להסדיר את הנשימה. ועכשיו – היכנסו לאתר ריזורט והיכנסו למוד הנופש, לקצב "החיים הטובים" ולרגיעה האהובה של אוושות הבריכה

image

ברוכים הבאים אל עולם החופשות הטוב ביותר של הצפון! זה שיש לו תרופה לכל תקופה מעיקה והמון אפשרויות פינוק תחת קורת אתר אחד.
אז מדוע להזמין צימרים זולים בצפון הארץ באתר הנופש ריזורט ולא במקום אחר?
התשובות ממש כאן:

אם תמיד פתחתם אתרי צימרים בצפון והופתעתם מכמות המקומות הפוטנציאליים, כעת תכפילו ותשלשו אותה. האצה בקצב בניית הצימרים בחמש השנים האחרונות, הובילה את המתחמים החדשים שנולדו להיכנס אל תחום תחרותי מאוד שמחייב עמידה בסטנדרטים הגבוהים של הקהל, שהשתפרו ככל שתרבות התיירות והטיולים התפתחה. למתחמי הנופש הוותיקים בשטח, לא נותר אלא להשתדרג ולהצטרף למהפכה וכך למעשה נולדה שורה ארוכה של צימרים, וילות, בתי נופש, סוויטות ומלונות בוטיק שלא מוכנים להתפשר על שום שלב בחוויה האישית שלכם. כל מתחם נופש מציע אוקיינוס של אפשרויות מתוחכמות ומיוחדות לאורחים – הכל מבריכות שחייה פרטיות בשילוב ספסלי ג'ט לעיסוי פנימי של הרגליים ועד מיטות פינוק מתכווננות מול מסך קולנועי ענק שיעשו מכם מלכי בטטות הכורסא של הסופ"ש. בזמן שאתרים רבים מתקשים להציג מלאי כה גדול של מקומות, אתר הנופש ריזורט מצליח לרכז את האיכותיים שביניהם לכדי חגיגה אטרקטיבית שאפשר לשקוע בה בכיף ולערוך השוואה מול שלל מקומות פוטנציאליים שיהוו את חופשתכם המתקרבת.

image

בוחרים רק את מה שמתאים

אתר ריזורט מציע מאות צימרים ססגוניים, ציוריים ואטרקטיביים הניחנים באווירה כפרית צנועה ואותנטית מצד אחד, עם כל הבונוסים שמאפיינים חופשת סלבס' במיקונוס מצד שני. כאן היכולת שלכם לסנן את מתחמי הנופש המבוקשים גבוהה מן הרגיל ואפשרויות הבחירה שלכם הופכות לבלתי מוגבלות: מחפשים סוויטה אחת רק לכם ולבני הזוג, או מתחם בעל מספר חדרים לכל המשפחה? מעוניינים לאתר רק מתחמי נופש באזור הכרמל, או לראות מה מציעה רמת הגולן? בא לכם לשמוע על מלונות בוטיק יוקרתיים או שצימר עם שולחן גינה צמוד יספיק? בלחיצה על תנאי האירוח והמאפיינים שמעניינים אתכם, תוכלו לקבל אך ורק תוצאות מתאימות ומכל מכשיר – מהמחשב, מהנייד או מהטאבלט בקלות וביעילות. אתר ריזורט מציע טווח סינון לפי מחירים, כאשר ניתן להזיז את הסמן אל המחיר שתהיו מעוניינים לשלם בעבור חופשתכם ולצפות בצימרים שמציעים אך ורק חופשה באותו המחיר (המחירים המוצגים הינם ללילה). רעיון זה מאפשר לנופשים ליהנות מנופש צימרים זולים מבלי להרים את האצבע ולחייג לעשרות מתחמי נופש, כפי שעד היום היה מקובל.

image

לא צריך לזוז הרבה כדי ליהנות מהחיים הטובים באמת

אז מה עושים בצימר, אתם שואלים? נתחיל מגולת הכותרת – הבריכה. היא כאן כדי להנעים לכם את החופשה דרך הגוף, לאפשר תרפיה ומנוחה מכוח התנגדות המים ולהוות מקום טוב שבו הנפש מתנקה מהשגרה והלחצים האופייניים. מים כידוע, מאפשרים למתחים להתפוגג בקלות, מה שהופך אותם למתקן החובה בכל חופשה בארץ ובעולם. על כן הבריכות במתחמי הנופש שמוצגים באתר ריזורט, הינן גדולות ואיכותיות, בנויות ברמת הגימור הגבוהה ביותר וחלקן אף צופות בקו פתוח אל נופי הצפון המדהימים. לצידן במתחמי נופש רבים תוכלו למצוא גם ג'קוזי ספא – האחות הגדולה של הג'קוזי המסורתי שקיים לכם בחדר. זהו הדגם היוקרתי והמקצועי שהכי כיף לטבול בו בחורף, למרות שגם בקיץ אין מדהים ממנו לרגליים הכואבות והגב התפוס... רוצים למצוא באתר רק צימרים עם ג'קוזי ספא ובריכה? לחצו על הסינון וקבלו את מבוקשכם תוך פחות משניה!

חוץ מחוויות המים שאפשר ליהנות מהן עד שהעור שלכם באצבעות יתכווץ, עומדת לרשותכם גם חצר גדולה, שתאפשר המון ספייס, אוויר טוב מהרי הצפון ואפשרות להתקרב הכי קרוב למאמא טבע. כי ארבע קירות כבר יש לכם בבית ובטוח שמיציתם. זוהי הזדמנות לפגוש את העולם שבחוץ בסביבה מטופחת ואוורירית, לאפשר לילדים להתרוצץ בכיף, לטייל זה עם זו בין ערוגות הפרחים, לערוך קטיף קטן של בוקר בגינת התבלינים או עצי הפרי (אם יש) ובעיקר לעשות לכם "זמן בריאות" שהחיים האורבניים אפופי הגזים והעשן פשוט לא יכולים להעניק. כדי להשלים את החוויה, מצפה לכם המתחם הפנימי הטוב והמפנק: סוויטה, צימר, חדר או לובי מעוצבים ומושקעים עד הפרט האחרון, שנועדו להנעים לכם את הזמן ככל הניתן ובאופן שבו תתקשו לעזוב בסיום.

image

אטרקציות, מסלולי טיול ומרכזי מבקרים: מלאי של אפשרויות במרחק נשיקה מהצימר

אנחנו תמיד שומעים על נופשים שמגיעים אל צימר יוקרתי וחלומי ביותר, שמרוב שהוא מפנק הם פשוט בוחרים שלא לצאת החוצה. אבל איך אפשר לסרב לכל הקסם הצפוני שקורה שם בחוץ? אם אתם כבר בסביבה, למה שלא תצאו לרכיבה מהנה על סוסים על החוף, או תשימו גז על הטרקטורון ותעלו אל נקודת התצפית הזו? ובכלל, מה טוב יותר מנהיגה משוגעת על באגי שממלא אתכם בבוץ עד לגובה המשקפיים האטומים, או משייט מדליק על הירדן? צימרים בצפון יכולים להציע בסביבה הקרובה מבחר עצום של אטרקציות שטח מלהיבות לכל גיל, סגנון והעדפה, כאשר ניתן לשלב בין מספר אטרקציות וליהנות מכל העולמות! גם מסלולי הטיולים המצוינים עדיין כאן כדי לגרום לכם לתור את ישראל היפה דרך הרגליים – בתוך השדות, לאורך מעברי הבקר, עם הרגליים בנחל המפכפך והראש על הדשא הרך... הנוף הנפלא מכל עבר לא יגרום לכם לעצור כאן וכמעט בכל פינה ברחבי הצפון תוכלו ליהנות מתצפית מרהיבה, אתר טבע מיוחד וסיפורי מקום מסקרנים שיעוררו בכם השראה חדשה והמון עניין. גם מרכזי מבקרים לא חסרים כאן ואין טוב מיין טוב, שמן טוב וכמה שוקולדים כדי לעורר בכם נחת וסקרנות טבעית ביקבים והשווקים השונים ברמת הגולן. או שבכלל תעדיפו סדנת חליבה ויצירת כדים בראש פינה? שפע של אפשרויות בילוי מרהיבות מחכות לכן מחוץ למפתן הצימר והן נצברות כחוויות נוספות וייחודיות, שלא תוכלו לשכוח.

image

ככה יוצאים היום לנופש

בזכות אתר הנופש ריזורט, תוכלו להכיר צימרים מעולים מהשורה הראשונה, העומדים בסטנדרטים חסרי פשרות כפי שנהוג במלונות הגדולים בעולם. באתר לרשותכם אפשרות בחירה בין צימרים עם בריכה פרטית לזוגות בה אתם נהנים ממתחם אחד שכולו אך ורק שלכם ללא שום הפרעות ואורחים נוספים, לבין צימרים המהווים כיחידה בתוך מתחם נופש שלם בעל מספר חדרי לינה. אם אתם מחפשים חופשה ספונטנית ובמחירים זולים ואטרקטיביים במיוחד – הרי שצימר בתוך מתחם נופש בעל מספר יחידות יתאים לכם בהחלט. ובאשר לאלו המבקשים לייצר תנאי פרטיות מושלמים של "מלכים ליום אחד" – כדאי להזמין מקומות כבר מראש ולתת לחוויה הפרטית, היוקרתית והעוצמתית לדבר היטב בשם עצמה.
המארחים עומלים רבות על יצירת מקום קסום ואיכותי שבו תוכלו להניח את הראש, להתפנק ולתת לרגיעה המוחלטת לדבר והם זמינים עבורכם לכל שאלה ובקשה – כבר משיחת הטלפון הראשונה ועד לרגע שבו תנפנפו להם מהאוטו לשלום באכזבה, על כך שהחופשה המדהימה הזו הגיעה לסיומה.

הכתבה נכתבה על ידי אתר הנופש ריזורט

image