שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ה-WILDCAT XX החדש בישראל

רכב ה-Side By Side החדש של ווילד-קאט הגיע ארצה.
הכלי החדש מבטיח חווית נהיגה טובה יותר מהדגמים הקודמים בזכות מערכת מתלים ייחודית ותא נהג חדש

מטרו מוטור, יבואנית רכבי השטח של קונצרן Textron לישראל, הודיעה על התחלת השיווק של רכב השטח חדש – ה-Wildcat XX.
לטענת היצרן ה-Wildcat XX החדש מציע חווית נהיגה ללא תחרות, בזכות מערכת מתלים ייחודית בתצורה שונה מהמקובל, עמידות גובהה של הרכיבים השונים, ותא נהג ומטען הטובים בקטגוריה.

יחידת הנעה וצמיגים

  • מנוע 3 צילינדרים חדש, בנפח 998 סמ"ק המספק 125 כוחות סוס.
  • הנעת 2WD או 4WD.
  • חישוקי 15" וצמיגי CST Behemoth בקוטר 30".

מתלים והיגוי

  • ה-Wildcat XX מציע מערכת מתלים ייחודית, עם זרועות A קדמיות אשר אינן שוות באורכן, וזרועות עקיבה אחוריות בתצורת מרוצים. מערכת מתלים זו גורמת לתנועה אנכית של הגלגל על פני הקרקע, ומפחיתה תנועה צידית שלו, הפוגמת באחיזה ומפחיתה את שטח המגע של הצמיג למעשה מערכת מתלים זו מפחיתה ב-80% תנועה צידית של הגלגלים האחוריים ושל עד 40% בצמד הגלגלים מלפנים. כך למעשה, ה-XX מייצר יותר אחיזה, ומוריד את הכח לקרקע בצורה הטובה ביותר מכל רכבי ה-SBS הקיימים בשוק היום.
  • ה-Wildcat XX מצויד במתלי מרוץ מסוג FOX 2.5 Podium QS3 עם מהלך מתלים של מעל 45 ס"מ, הכוללים בוכנה כפולה שמונעת את נעילת הבולם על ידי שיכוך נוסף בשליש האחרון של המהלך.
  • הבולמים נמצאים בזווית אידאלית לטובת תנועת הבולם כשצמד הבולמים הקדמיים מחוברים לחלק התחתון של הזרוע ומסייעים להנמכת מרכז המסה.
  • ה-Wildcat XX מצויד בהגה כח אלקטרוני (EPS).

מרכב ואחסון

  • ארגז אחסון אחורי הגדול בקטגוריה, עם כושר העמסה של מעל 136 ק"ג ומקום לגלגל חלופי בקוטר 32".
  • תא אחסון - 15 ליטר בתא הנוסעים.
  • שקע 12 וולט.
  • אלטרנטור 60 אמפר כסטנדרט, מאפשר מקור מתח לאבזור נוסף.
  • מחברים ייעודיים מאפשרים חיבור מהיר של אביזרים למקור מתח ללא צורך לפגום בצמת החשמל.

ה-Wildcat XX יימכר בישראל במחיר השקה של 148,000 ₪

טבלת השוואה מול מתחרים

Wildcat XX

RZR XP 1000

RZR XP Turbo

Maverick X3 Turbo

Yamaha YXZ1000

רוחב

64”

64”

64”

64”

64”

נפח / הספק

998cc EFI/125HP

999cc EFI/110HP ProStar

925cc TurboEFI/168HP

900 cc Turbo/120 HP Rotax

998cc EFI/112HP

הילוכים

CVT

CVT

CVT

CVT

ידני

מהלך מתלה

>18” F/R

16” F/18 R

16” F/18 R

20 in F/R

16.2” F/17” R

בולמים קידמיים

FOX 2.5 Podium QS3

2 in Walker Evans Needle with 16-Position Adjustable Clickers

2 in Walker Evans Needle with 16-Position Adjustable Clickers

FOX 2.5 PODIUM Piggyback QS3

FOX 2.5 Podium RC2 Shocks

בולמים אחוריים

FOX 2.5 Podium QS3 w/ Bottom-Out control

2.5 in Walker Evans Needle with 16-Position Adjustable Clickers

2.5 in Walker Evans Needle with 16-Position Adjustable Clickers

FOX 2.5 Podium QS3 w/ Bottom-Out control

FOX 2.5 Podium RC2 Shocks

מרווח גחון

13.5”

13.5”

13.5”

14”

12.9”

דלתות

חצי

רבע

רבע

רבע

חצי

תא מטען

Fits Full tire/300-lbs

28” x 22” x 7”/300-lbs does not fit tire

28” x 22” x 7”/300-lbs does not fit tire

200-lbs does not fit tire

300-lbs does not fit tire

גלגלים

15” KMC custom aluminum

14” Cast Aluminum

14” Cast Aluminum

14” Cast Aluminum

14” alloy

צמיגים

30” CST Behemoth

29” Maxxis Bighorn 2.0

29” Maxxis Bighorn 2.0

28” Maxxis Bighorn 2.0

27” Maxxis Bighorn 2.0


כתבות ומבחני דרכים נוספים:

תבונת הקפיצים - פולריס RZR 1000 טורבו דיינמיקס

זק יותר, מהר יותר, יקר יותר - מאווריק X3 TURBO

השקה ישראלית: קאן אם מאווריק MAVERICK X3

מבחן דרכים פולאריס RZR1000 XP4 רייזר Polaris

מבחן דרכים השוואתי: קאן-אם מאבריק - פולריס RZR - ארקטיק-קאט ווילדקאט