יום שישי 10/8/18, 09:00 בבוקר- התאספו בבת שלמה הישנה 6 רוכשי רקסטון חדשים להדרכת נהיגה בשטח טרשי - מהשבילים המהירים של היער ועד טיפוס עליות מסולעות, שיפועי צד וירידות...
מאת: נמרוד וידר
13/08/18
התחלנו את הבוקר עם "הקטע התיאורטי" - דיברנו על מערכות ההנעה של הרקסטון, האלקטרוניקה, מערכות הבטיחות וההוראות הדרושות לפני הכניסה לשטח.
כמובן שדובר גם על מערכת בקרת המשיכה, אופן התפעול הנכון שלה המאפשר למצות את ביצועי הרקסטון בשטח ובמערכת בקרת הירידה שמוסיפה המון כיף ופשטות לנהיגה בירידות התלולות ביותר. לבסוף לפני הכניסה לשטח עברנו בצורה יסודית על מעבר מכשולים, זווית גישה, מרווח גחון וזווית הנטישה ואיך אפשר להתגבר על המגבלות שהן מציבות לנו.
תרגלנו גם עליות טכניות, הצלבות חריפות, מעבר סוללה ושיפועי צד. הנהגים והרכב עמדו בכל האתגרים בצורה חלקה כולל מי ''שרק אתמול'' עלה על רכב השטח.
נשאר לנו רק לצאת ולטייל כולם יחד, ועם הכילים הללו ללא ספק יש הרבה מקומות שאפשר לחקור.
הסיכום שלנו הוא שהרקסטון נותן תמורה מלאה למי שרוצה לנסוע על הכביש בנוחות מקסימלית באמצע השבוע ולהיכנס כמו אריה ללב השטח בסוף השבוע.
נתראה בשטח.
מונחים מעולם הנהיגה בשטח - ויקישטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
קישור לכתבות על מערכות הבטיחות ברכב והשימוש בשטח:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
סיכום הטיפים לנהיגה בשטח:
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
2 תגובות
1
אורח/ת - גוטליב צבי
13 באוגוסט 2018 ב 14:47
השתתפתי בחלק מהחוויה היה מענין מאוד וגם מעשיר בידע ההדרכה היתה ממצע ואפילו מעולה תודה לצוות
2
אורח/ת - נמרוד
15 באוגוסט 2018 ב 15:35
תודה
תגובות