שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מפה ומשם – לקט ג'יפאים #53

הטריטון של מיצובישי עבר מתיחת פנים, הב.מ.וו X7 והדור הבא של הסובארו אאוטבק ייחשפו בקרוב באופן רישמי

חמש שנים לאחר הופעתו של הטריטון, דור חמישי לטנדרי ה-L200 של מיצובישי, הגיעה הזמן למתיחת פנים של אמצע החיים. יחד עם ההודעה על תאריך ההשקה הרישמי שתתבצע ב-9.11, פרסמה החברה תמונת טיזר בה נראה הרכב מרחוק, כשהוא נוסע בדרך עפר אפופת אבק. פרטים טכניים לא נחשפו, אך סביר להניח שלא נראה שינויים מהותיים בצד הזה ויחידות הכוח ומערכות ההנעה יהיו זהות לדגם הנוכחי, עם שיפורים אפשריים במערכות ניהול המנוע לייעול עבודתו וצמצום צריכת הדלק.

שוני בולט יהיה במראה החיצוני, שכבר נחשף בתמונות ריגול שפורסמו ברשת. נעשה שימוש בשפה העיצובית החדשה של מיצובישי, ה- Dynamic Shield, שמתבטאת בחזית חדשה םל פנסי לד ראשיים צרים שמתחתם זוג פנסי ערפל. צפויים גם שיפורים במערכת המתלים לטובת נוחיות נסיעה גדולה יותר, עדכון של תא הנוסעים ותוספת של אמצעי בטיחות מתקדמים.

הטריטון החדש בלבוש הסוואה

תמונת טיזר ראשונה לב. מ. וו X7

בתערוכת הרכב הקרובה של לוס אנג'לס, שתיפתח בחודש הבא, תציג סופסוף ב.מ.וו את ה-X7. הדגם החדש יהיה הגדול ביותר בין רכבי הפנאי של החברה והוא מיועד לשבעה או שמונה נוסעים. הדלתות האחוריות יהיו רחבות במיוחד כדי לאפשר גישה נוחה לשורת המושבים השלישית.

היצע המנועים יכלול מנועי טורבו-בנזין עם שש בוכנות בנפח 3.0 ליטר שיספק 335 כ"ס ו-V8 עם טורבו כפול בנפח 4.4 ליטר שיספק 456 כ"ס, ומנוע דיזל עם שש בוכנות גם הוא בנפח 3.0 ליטר שיספק 261 כ"ס. מתוכננת גם גרסה היברידית. בצד הביצועים נקבל גרסאות M, האחת עם מנוע דיזל בנפח 3.0 ליטר עם ארבעה מגדשים שיספק 394 כ"ס והשנייה עם מנוע בנזין שיילקח מה-M850i ויספק 522 כ"ס. השיווק בארץ צפוי במחצית הראשונה של 2019.

עושה עיניים, ב.מ.וו X7

דור חדש לאאוטבק ב-2020

הדגם הבכיר של סובארו הוא אולי לא להיט מכירות גדול בארץ, במיוחד מול הפורסטר וה-XV, אבל בארה"ב הוא זוכה להצלחה רבה והוא הדגם הנמכר ביותר של החברה. בדגם הנוכחי, יש לקונים האמריקנים אפשרות לבחור במנוע שש-בוכנות בנפח 3.6 ליטר המספק 256 כ"ס, אך המנוע הזה לא יוצע ככל הנראה בדגם החדש, ובמקומו יגיע מנוע ארבע בוכנות בנפח 2.4 ליטר שבעזרת טורבו יפיק 260 כ"ס. לצד מנוע זה יוצע גם מנוע ה-2.5 ליטר אטמוספרי עם 175 כ"ס, הלקוח מהדגם הנוכחי. כל הדגמים יצוידו בתיבת הילוכים רציפה.

השיווק של הדגם החדש בארה"ב צפוי להתחיל לקראת סוף 2019, מה שאומר שאלינו יגיע במהלך 2020.

האאוטבק הנוכחי. המחליף כבר בקנה

טיזר של היצרן: MITSUBISHI MOTORS New TRITON/L200