כביש / ספורט > כתבות

החל שיווק ה- BMW M2 Competition החדשה

יבואנית BMW הודיעה על תחילת השיווק של הגירסה החדשה של מכונית הספורט הקומפקטית עתירת הביצועים מבית BMW M, המציבה אמות מידה חדשות בפלח שוק זה, ומחדדת את האופי של ה-BMW M2 Coupé

בלב ה-BMW M2 Competition החדשה נמצא המנוע החדש שלה, המבוסס על יחידת הכוח של ה-BMW M3 ו-BMW M4. מנוע ששת הצילינדרים בטור בעל שני מגדשי הטורבו בטכנולוגיית M TwinPower Turbo מספק 410 כ"ס ומומנט מירבי של 56.08 קג"מ. יחידת הכוח מתגאה ביכולת נשימה בסל"ד גבוה יחסית למנוע טורבו, המספקת כוח באופן ליניארי על פני טווח סל"ד רחב. כל אלו מביאים לכדי זמן תאוצה משופר של 4.2 שניות בזינוק מ-0 ל-100 קמ"ש עם תיבה אוטומטית ו-4.4 שניות עם תיבה ידנית המוצעת כאופציה בהזמנה מיוחדת.

מערכת פליטה כפולה עם שסתומים בשליטה אלקטרונית מספקת צליל מפלט עוצמתי.

ה-BMW M2 הוא הדגם הראשון המצויד במתגים על הקונסולה המרכזית המאפשרים שליטה מידית במאפיינים ובהגדרות של התנהגות הרכב: מנוע, היגוי ותפקוד תיבת ההילוכים האוטומטית Drivelogic (ברכב המצויד בתיבת זו).

ב-BMW M2 החדשה גשר חיזוק עליון עשוי קרבון (פלסטיק מחוזק בסיבי פחמן CFRP) קל משקל הלקוח מה-M3 וה-M4 אשר משפר משמעותית את קשיחות השלדה ודיוק ההיגוי.

מערכת בקרת היציבות הדינמית (Dynamic Stability Control) כוילה מחדש ומעניקה אחיזת כביש משופרת בתנאים חלקים.

דיפרנציאל Active M - דיפרנציאל מוגבל החלקה מבוקר אלקטרונית, שמביא את אחיזת הכביש והיציבות הכיוונית לרמות חדשות של דיוק ומהירות.

ב-BMW M2 מוצעים כאופציה בלמי M Sport המספקים יכולת בלימה מירבית. בהשוואה לבלמים המרוכבים הרגילים של M, בלמי M Sport מצוידים ברפידות בלימה גדולות יותר וקאליפרים, שש בוכנות מלפנים וארבע בוכנות מאחור, בצבע אפור. בלמים בעלי ביצועים גבוהים אלה מבטיחים האטה מעולה בכל התנאים ומרשימים בהתנגדות שלהם לדעיכה ולחום.

עיצוב חדש ודינאמי של החצאית הקדמית עם פתחי אוויר המאפשרים זרימת האוויר למערכת הקירור תוך שמירה על מראה שרירי, כליות BMW מוגדלות ו"זימים" בכנפיים הקדמיות בצבע שחור, עיצוב חדש לארבעת קצוות צינורות המפלט וסמל M Competition כהה בחלקה האחורי של המכונית.

לוגו M2 Competition בספי הדלתות מקבל את פני הנהג אשר יהנה גם ממושבי M-Sport עם כיוונון חשמלי וריפודי עור Dakota מאווררים בגוון שחור.

הרכב משווק בישראל עם אבזור תקני עשיר מבעבר הכולל: פנסי חזית אדפטיביים מסוג LED, מערכת שמע מבית Harman Kardon בעלת 12 רמקולים וחישוקי 19'' מחושלים עם עיצוב חישורי Y בצבע שחור.

ברק כהן, מנהל חטיבתBMW בדלק מוטורס: "BMW M2 Competition קובעת סטנדרט חדש למכונית ספורט קומפקטית. המכונית תוצג החל מהיום באולם התצוגה בתל אביב"

BMW M2 Competition עם תיבת הילוכים אוטומטית במחיר 605,000 ₪
BMW M2 Competition עם תיבת הילוכים ידנית במחיר 585,000 ₪