שטח 4X4 > מבחני דרכים > מבחני רכב

מיצובישי אאוטלנדר בטיול משפחתי

לכבוד הצטרפותו של דגם 4X4 חדש למשפחת האאוטלנדר ולקראת ההשקה הצפויה בארץ של דגם ה-PHEV החדש יצאנו לטיול ארוך צפונה לבדוק האם חכמת ההמונים היא הקובעת

אאוטלנדר 2018 - המספרים מדברים!

5,385 אאוטלנדרים מסר יבואן מיצובישי בשנת 2018! מתוך 12,952 מכוניות שהן כלל המכירות של המותג. נתון הממקם את מיצובישי במקום השמיני בטבלת המסירות לשנת 2018 לאחר יונדאי, קיה, טויוטה, סקודה, ניסאן, סוזוקי ובמקום השביעי מאזדה. האאוטלנדר הוא רכב שבעת המושבים הנמכר ביותר במדינת ישראל וככזה נכתיר אותו כרכב המועדף על המשפחות הגדולות בישראל.
"ארזתי" את משפחתי היקרה ויצאנו צפונה לטייל (זה מה שאמרתי להם) עם הפסקות בטבע לקצת צילומים וכמובן, איך אפשר שבלי - גם "כמעט" שקיעה טובה בבוץ של נחל תבור (טוב שלמחרת ירד גשם כבד שעזר לנקות את בתי הגלגלים ותחתית הרכב).


דגמים

בתחילת החודש נוסף דגם חדש למגוון של מיצובישי אאוטלנדר - גרסת הנעה כפולה 4X4 ברמת גימור Intense עם 7 מקומות ובמחיר של 179,900 ₪ . ובתחילת חודש הבא יצטרף גם אאוטלנדר PHEV חדש להיצע של ה-SUV המשפחתי.
כך שכרגע מוצעים 5 דגמי אאוטלנדר - החל מדגם Intense בעל 5 מושבים ובמחיר של 158,900 ₪ ועד דגם ברמת גימור Elite הנעה כפולה 4X4 במחיר הנושק ל-200,000 ₪.
רמות הגימור שונות במושבים - מושבי בד בשתי רמות הגימור הבסיסיות -Intense ו-Instyle למול מושבי עור חשמליים ועם חימום לטוסיק (יעיל מאוד בצפון רמת הגולן) בשתי רמות הגימור הגבוהות Premium ו-Elite. כניסה והנעה ללא מפתח בשלוש רמות הגימור הגבוהות ופתיחה וסגירה של תא המטען באופן חשמלי בשתי רמות הגימור הגבוהות. בנוסף לכל אבזור הבטיחות בשתי הרמות הגבוהות יש התראה במראות לזיהוי כלי רכב בשטח המת בצידי הרכב.
בכול הגרסאות מנוע בנזין 2,000 סמ"ק המספק 150 כוחות סוס ב-6,000 סל"ד עם מומנט של 19.9 קג"מ ב- 4,200 סל"ד, משודך לגיר אוטומטי רציף. המשקל של אאוטלנדר מתחיל ב 1,445 ק"ג בגרסת 5 מושבים ועולה עד 1,540 ק"ג - עוד כמאה קילו לשני מושבים ורמת גימור גבוהה יותר.

בטיחות!

לאאוטנלדר ציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי. כול דגמי האאוטלנדר מציעים בנוסף לרמת הבטיחות הבסיסית של 7 כריות אוויר (כולל אפשרות לנטרול כרית אוויר נוסע), מערכת בקרת יציבות (ASC או ESP) עם בקרת אחיזה (TCL), מגבר בלם בבלימת חרום (BAS), איתות בבלימת חירום, מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS), מערכת לחלוקת עוצמת בלימה, מערכת עזר לזינוק בעליה (HSA) ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים (TPMS).
בנוסף כל דגמי האאוטלנדר מגיעים עם מערכות בטיחות מתקדמות:

  • בלימה אוטונומית - FCM בשמה המלא: Forward Collision Mitigationשמערכת עזר לזיהוי כלי רכב, הולכי רגל ודו גלגלי. מתריעה ובולמת באופן אוטונומי בשעת חירום (במהירויות של עד 65 קמ"ש בזיהוי הולכי רגל ו-80 קמ"ש בזיהוי כלי רכב).
  • בקרת שיוט אדפטיבית - ACC בשמה המלא: Adaptive Cruise Control המאפשרת שמירת מרחק קבוע מהרכב מלפנים על ידי שימוש ברדאר ובמצלמה.
  • מערכת התראה על סטייה מנתיב -LDW בשמה המלא: . Lane Departure Warning
  • מערכת לשליטה אוטומטית באורות הגבוהים - AHB בשמה מלא:Automatic High Beam .

בדרכים

ההגיון מאחורי המספרים (של המכירות) נחשף כבר ברגעי ההעמסה של הרכב - מרווח, נותן תחושה של ואן גדול, קיפול של שני המושבים מאחור (בגרסת שבעה מושבים) מספק תא מטען מכובד ולמשפחה נוח. היה חסר לנו שקעי USB למושב האחורי, אבל התמודדנו עם האתגר בגבורה.
תחילת הנסיעה קצת מאכזבת, אין כאן תאוצות וברור מהפנייה המופתלת ביציאה מהתחום העירוני כי לא לדובר בכלי ספורטיבי. אבל בחלוף המרחק הנוחות שמספק כלי הרכב לנוסעים מתגברת על תחושות הנהג. האאוטלנדר נוח על הכביש לכל הנוסעים, הביצועים טובים ומספיקים כדי להתמודד עם התנועה בכבישי הארץ - גם בכבישים המהירים וגם בכבישים הצרים והמפותלים. במהירות שיוט גבוהה שקט ברכב, ורק בעקיפות במהירות גבוהה שומעים את המנוע אך כשחוזרים לקצב הרעש פוחת, הגיר הרציף עובד מצוין ומונע מהנהג התעסקות בהילוכים. כך שדי מהר מתברר לנהג שהאאוטלנדר הוא רכב מצוין למטרתו ואם המשפחה מרוצה אזי גם הנהג מרוצה.
מערכת המולטימדיה של כלמוביל ה-Connected Car עובדת על מסך 8 אינץ' - יעיל וקל לתפעול לנהג או לנוסע שלידו. המערכת כוללת מצלמת רוורס וכרטיס גלישה באינטרנט כך שעל המסך יש מערכות ניווט, מערכות חנייה, אפליקציות רדיו אינטרנטי, דפדפן אינטרנט, שידור HOT-SPOT לכל הנוסעים ועוד...
לאאוטלנדר מרווח גחון של 19 ס"מ שזה לא רע ל-SUV משפחתי ועם זאת אין לו יומרות שטח ובקצה היכולת שלו יהיו שבילים מהודקים ועדיף ללא בוץ עמוק וחלק (בוץ שסותם את החריצים בצמיגי הכביש והופך את הניסעה לחלקה עד בלתי אפשרית).



מבחני דרכים והשוואתי - Mitsubishi Outlander

מבחן דרכים - מיצובישי אאוטלנדר Mitsubishi Outlander

משפחה מורחבת - מיצובישי אאוטלנדר מול סקודה קודיאק מול פיג'ו 5008

מבחן דרכים השוואתי - מיצובישי אאוטלנדר מול ניסאן אקס טרייל





תגובות

3 תגובות

1

Ogash Ofer

27 בפברואר 2019 ב 07:06

ה- PHEV החדש - 2019, מוצע במחיר של החל מ- 189,900 ₪ (הוזלה של 5,000 ₪ אל מול הדגם הקודם) כולל גימור מפואר, מערכות בטיחות מתקדמות, עושר טכנולוגי, עיצוב חדש, שיפורי NVH משמעותיים ו-7 צבעים לבחירה.
עיקרי השינויים:
מערכת הנעה חדשהPHEV .
אפשרות למצב נסיעה חשמלית EV MODE לטווח של עד 57 ק"מ בנהיגה עירונית לפי תקן WLTP .
קיצור זמן הטעינה בשעתיים וטעינה משופרת מרשת החשמל הביתית ללא צורך ברכישת עמדת טעינה.
מנוע בנזין 2.4 ליטר חדש עם הספק משולב של 224 כ"ס.
צריכת דלק משוקללת של 1 ליטר ל- 50 ק"מ לפי תקן WLTP .
הנעה כפולה 4X4 S-AWC.
3 רמות גימור: Supreme - Luxury - S-Edition
8 שנות אחריות על הסוללה ו-5 שנים על המערכת ההיברידית.

2

אורח/ת - נעם

12 במאי 2020 ב 15:12

חבל שלא מוכרים אותם יותר עם צמיגים בחתך 70 שמאפשרים להוציא הרבה אוויר כשצריך

3

Ogash Ofer

13 במאי 2020 ב 06:47

אורח/ת - נעם כתב/ה:
"

חבל שלא מוכרים אותם יותר עם צמיגים בחתך 70 שמאפשרים להוציא הרבה אוויר כשצריך

"
זו אכן בעיה ולא רק באאוטלנדר.
בגלל שאנשים אוהבים לראות ג׳נט - חישוק גדול אז מורידים את החתך של הצמיג. הוא גם פגיע יותר וגם לא ניתן להוריד אוויר בשטח.