אופנועים / טרקטורונים > כתבות טרקטורונים

קאן אם מרחיבה את סדרת המאבריק

קאן אם משיקה בישראל דגם חדש וזול בסדרת המאבריק במחיר כניסה החל מ-106,950 ש"ח.
BRP Can-Am Maverick Sport

מותג BRP Can-Am בישראל מרחיב את סדרת רכבי השטח מדגמי המבריק בדגם כניסה זול. ה-Maverick Sport מציע כלי לטיילים ברוחב של 60 אינץ'. הדגם החדש מצויד במנוע ROTAX 976 cc , V-twin אטמוספרי המוכר והאמין בהספק של 75 כ"ס, עם חבילת אבזור מקורית. מחיר ה-Maverick Sport יחל מ-106,950 שקלים.

"המבריק ספורט הוא החיבור בשטח של האנשים הקרובים ביותר שמחפשים יחד את החוויה שהטבע נותן בנהיגת שטח מהנה ובטוחה. הוא רכב השטח החדשני והטוב ביותר לחובבי הספורט המוטורי שרוצים את התמורה הטובה ביותר בהישג יד", אומר רם עוזיאל, סמנכ"ל עופר אבניר, יבואן קאן-אם לישראל.

BRP Can-Am Maverick Sport

המבריק ספורט מציע מנוע תוצרת ROTAX בתצורת V-twin, בנפח 976 סמ"ק המספק 75 כ"ס. המנוע, מקורר נוזל, עם הזרקת דלק ומצערת תאוצה אלקטרונית חכמה (ITC). תמסורת תגובה מהירה (QRS) בעלת אוורור משופר וחיישן בקרת רצועה. למבריק ספורט תיבת הילוכים 2WD/4WD עם נעילת דיפרנציאל קדמי מסוג Visco-Lok.
המבריק ספורט באורך של 302.2 ס"מ מציע בסיס גלגלים ארוך של 230.1 ס"מ, רוחב של 152.4 ס"מ, גובה של 180.6 ס"מ ומרווח גחון של 30.5 ס"מ. המתלים הקדמיים כוללים זרועות A כפולות, מוט מייצב ומהלך מתלה של 29.2 ס"מ עם בולמי FOX 2.0 PODIUM. המתלים האחוריים כוללים זרוע נגררת ומוט מייצב, מהלך מתלה של 30.5 ס"מ ובולמי FOX 2.0 PODIUM. הדגם החדש כולל כלוב בטיחות משופר, מושבים ארגונומיים, חישוקי אלומיניום 12' עם צמיגי מקסיס.

המבריק ספורט מצויד בחבילת אבזור מקורית הכוללת מערכת שמע אינטגרלית איכותית, חצי חלון, גג ספורט, דלתות קשיחות משודרגות, ארגז אחורי מיגון, גחון תחתון מלא, מגני בוץ מורחבים, מראות צדדיות ימין ושמאל ומראה מרכזית פנורמית, פגוש קדמי מובנה, גלגל הגה מתכוונן, חגורות בטיחות ארבע נקודות מקוריות, קשת בטיחות מחוזקת בתקן האמריקאי ROPS.

קישורים לדגמים נוספים של קאן-אם:

השקת קאן-אם מאווריק 2019

מאווריק ויקנד 3 Maverick weekend

השקה ישראלית: קאן אם מאווריק MAVERICK X3

חזק יותר, מהר יותר, יקר יותר - מאווריק X3 TURBO

קאן אם משיקה את ה- Maverick X3

קאן-אם מאבריק במדבר יהודה

מהיר וקופצני - מסע רייזרים למדבר הדרומי של ירדן