לקוחות סאנגיונג, או יותר נכון רוכשי דגם הרקסטון הגיעו להדרכת נהיגת שטח, ויצרו שלם שעולו על סך חלקיו. הסברים בהמשך...
מרבית רוכשי סאנגיונג רקסטון מגיעים בגלל שבעת המושבים, חלקם הקטן יותר בגלל יכולת השטח. כך לפחות חשבתי על סטראוטיפ רוכש הרקסטון הממוצע (אם יש בכלל דבר כזה?), אלא שקבוצה של שמונה כלי רכב בסה"כ, שינו לי את הסטראוטיפ, במחי הדרכה.
ההתחלה הייתה מהסוג הגנרי. התכנסות, רישום, הצגה עצמית של כל המשתתפים על ניסיון השטח שלהם וחלק תיאורטי בו נלמד על כלי רכב בשטח בכלל, ועל הרקסטון בפרט. לאחר כשעה ומחצה, הגיע החלק לו כולם ציפו, תיקול אתגרי העבירות של היום.
ומכאן והלאה התחיל עבורי כיף כפול, שהראשון שבהם כאמור היה להכיר לעומק את רוכשי הרקסטון שעשו כן בזכות המפרט הבלתי שגרתי של יכולות השטח, שרצו עוד ועוד לאתגר את כלי הרכב שלהם. השני היה לראות כיצד קבוצה של אנשים, מכל גווני וקשתי האוכלוסייה המיוחדת שיש בארץ ישראל, שרק הכירו שעות אחדות לפני כן, מסוגלים ליצור אווירה כה נעימה ותומכת, שפשוט עשתה את היום למהנה ונעים לכולם. אז למי שקצת מתכווץ מקקופוניית הבחירות ומקהלת הקיטוב המתלווה אליה, מומלץ לרכוש איזה סאנגיונג רקסטון, להגיע להדרכת נהיגת שטח ולצפות בהיפך הגמור. מומלץ בחום.
ויקישטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
שימוש בנעילת דיפרנציאל
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק
טיפים לנהיגה בשטח:
טיפ לטיפוס עלייה
טיפ לירידה תלולה
טיפ לשבילים המהירים
טיפ שיפוע צד
טיפ ציוד בשטח
לעוד מסעות והדרכות בארץ ובעולם:
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
תגובות