אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

AJP PR 7 אדוונצ'ר ראלי פורטוגלי

AJP התחילה לשווק בישראל את ה-AJP PR 7, אופנוע אדוונצ'ר ראלי הראשון מסוגו של יצרן האופנועים מפורטוגל, שבימים אלה מציין 32 שנות פעילות

ה-AJP PR 7 הינו דגםאופנוע האדוונצ'ר ראלי הראשון של היצרן, המצהיר על משקל קל המאפשר יכולות שטח לצד שימושיות יומיומית.

ל-PR 7 שילדה משולבת אלומיניום ופלדה עם מיכל דלק ,מתוצרת חברת א'צרביס, בעל קיבולת של 17 ליטר הממוקם מאחור.

האופנוע מצויד במתלים מתוצרת חברת זקס מלפנים ומאחור. המתלה קידמי בקוטר 48 מ"מ עם מהלך מתלה של 300 מ"מ. המתלה אחורי הבעל מהלך מתלה של 300 מ"מ. ל-AJP PR 7 מרווח גחון של 32 ס"מ וגובה מושב של 94 ס"מ.

ל-AJP PR 7 מחשב דרך מתוצרת אסוס בגודל מסך של 18 ס"מ הניתן לפירוק נתמך על ידי מערכת אנדרואיד מלאה, המאפשרת הורדה של אפליקציות, ושל תוכנות ניווט כגון וויז ומפות שטח למיניהן. המחשב עמיד בכל מהירות ותנאי מזג אוויר.

ל- AJP PR 7 חופה קידמית בשילוב עם כנף קדמית קצרה עם מערכת תאורה חזקה של שני פנסי הלוגן האחד מעל השני.

ל- AJP PR 7 מנוע סינגל מתוצרת SWM האיטלקית בנפח 600 סמ"ק, בעל מערכת הזרקת דלק מתוצרת חברת דלפי, מצויד בזוג מאווררים על הרדיאטורים ימין ושמאל לקירור בתנאי עומס ועם מרווח טיפולים של 5000 ק"מ.

אבזור ה-PR7
ל- AJP PR 7 חלקי אנודייז ביניהם נבות, רגליות רוכב מכורסמות באנודייז אדום. פלסטיקה ומגני ידיים סגורים מתוצרת אצ'רביס האיטלקית, מגן גחון משולב איכותי מאלומיניום ,משולשלים מכורסמים מאנודייז בצבע שחור, צמיגי מישלין דזרט.

גרסת הפקטורי

לישראל מגיעה בשלב זה רק גרסת הפקטורי של היצרן הכוללת, מערכת פליטה מלאה משופרת, מחשב מירוצים מתוצרת חברת טורק רייסינג, וכונס פילטר אוויר בעל אוורור משופר עשוי קארבון.

מחיר האופנוע: 64,900 ₪ על הכביש לגרסת הפקטורי, לתקופת השקה של 3 חודשים, למשלמים במזומן.