שטח 4X4 > כתבות > חדשות

כוח הדלתא

סדנת Delta 4×4 הגרמנית מציעה חבילת שיפורי שטח לדאצי'ה דאסטר וגם לטנדר האמרוק של פולקסוואגן

גרסת ה-4X4 של הדאצ'יה דאסטר היא אחד הדברים הכי מפתיעים והכי מהנים בשטח. במחיר סביר ביותר (כ-120 אלף שקל) מקבלים רכב שאינו נבהל מאתגרים ויודע להתמודד איתם יפה, כפי שתוכלו לקרוא בכתבה בקישור הזה. אמנם צריך להתפשר על תיבת הילוכים ידנית בלבד (ויהיו לא מעט שיגידו שזה דווקא יתרון) ועל רמת גימור בסיסית, אבל מי שרוצה להתענג על קילוף ניילונים מרכב חדש עם יכולות שטח, זאת אופציה שכדאי לשקול אותה.

בסדנת Delta 4×4 שבגרמניה החליטו לאפשר לקחת את הדאסטר רחוק עוד יותר, והכינו חבילה של שיפורי שטח מבטיחים ובראשם קיט הגבהה של 30 מ"מ (1.2 אינץ') יחד עם מיגון גחון מאלומיניום למנוע ולתיבת ההילוכים. קיט ההגבהה מאפשר הרכבת צמיגים בקוטר גדול יותר מהמקוריים, מה שמגדיל כמובן גם את מרווח הגחון. להשלמת החבילה, מוצעת כננת עם יכולת משיכה של 4500 ליברות המותקנת בתוך הפגוש המקורי.

המחירים, בגרמניה (כולל הרכבה ומס מקומי): כ-500 דולר לקיט ההגבהה, 1,315 דולר לכננת, כ-2,000 דולר לסט צמיגי BF עם ג'נטים. הסדנה מציעה גם גגון בכ-900 דולר, וסוגים שונים של תאורות לד.

אותה סדנה מציעה גם חבילת שיפורים לטנדר האמארוק של פולקסוואגן. גם כאן יש קיט הגבהה, אבל פה כבר מדובר על 100 מ"מ משמעותיים (כמעט 4 אינץ'), מה שמאפשר הרכבת צמיגים בקוטר של 35 אינץ'. כדי לחפות על הצמיגים הגדולים, מורכבים מלפנים ומאחור כנפונים רחבים, הנותנים לטנדר מראה קרבי במיוחד. עוד בתוספות פגוש קדמי שונה, מגן חזירים, תאורות לד בכל פינה וקשת התהפכות בארגז (קישור למבחן דרכים לאמארוק).