שטח 4X4 > כתבות > חדשות

בפיאט-קרייזלר רוצים טנדר בגודל בינוני

הגלדיאטור של ג'יפ רק יצא לשוק, ובקונצרן כבר חושבים על הדבר הבא – טנדר עבודה בסיסי וזול שייבנה בחטיבת ראם

כניסתה המחודשת של פורד למגזר הטנדרים בגודל בינוני בשוק האמריקני עם הריינג'ר, העמידה את מנהלי קונצרן פיאט-קרייזלר על הרגליים. אמנם רק לאחרונה הם הוציאו לשוק טנדר חדש לחלוטין, הגלדיאטור של ג'יפ, אבל הכיוון של טנדר עבודה בינוני, בסדרת הגודל המוכר לנו בארץ מהוויגו, הדי-מקס ודומיהם, התחיל לקרוץ גם להם.

בראיון שנערך לאחרונה עם מנכ"ל פיאט-קרייזלר, מייק מנלי, הוא אישר כי תחת חטיבת ראם, זרוע הטנדרים והמסחריות של הקונצרן בארה"ב, נערכים לייצור טנדר כזה, שמחירו ההתחלתי יעמוד על פחות מ-20 אלף דולר (באמריקה, ורסנו, לא אצלנו...).

ראם 1500 קלאסיק. הטנדר החדש יהיה קטן יותר

כרגע הטנדר הזול ביותר בליין-אפ של הקונצרן הוא הראם 1500 קלאסיק, שמחירו ההתחלתי נושק ל-30 אלף דולר והוא אינו בר-תחרות לפורד ריינג'ר, לשברולט קולורדו ואחיו התאום GMC קניון, ולטנדרים היפניים הבינונים הנמכרים בארה"ב.

כפתרון מדף, ראם יכולה לאמץ את הפלטפורמה של הפיאט פולבק, שמצידו מתבסס על המיצובישי טרייטון. קצת שינויים בחזית, החלפה של הגריל והסמלילים, כמה התאמות לתקינה האמריקנית - והופ יש טנדר חדש בגודל הנכון הנושא את הסמל של ראם (ואת התמלוגים על הרעיון נא להעביר במזומן...). בשוק הגלובלי של היום לא נופתע אם זה יהיה הכיוון, במיוחד לאור העובדה שהטנדר של פיאט נמכר בארצות המפרץ תחת השם "ראם 1200"... (למבחן דרכים לפולבק).

ואפרופו טנדרים קטנים, פורד הודיעה על תחילת פיתוחו של טנדר קטן יותר מהריינג'ר, שיקבל כfל הנראה את השם קורייר וייבנה על בסיס הפלטפורמה של הפוקוס החדש. כרגע אין עדיין תאריך יעד לתחילת ייצור, אבל זה יקרה במחצית הראשונה של העשור הבא.

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת - יוסי

15 במאי 2019 ב 16:42

משמח לשמוע על זה שבקרוב יצא טנדר עבודה ע"י ראם, אני רק מקווה שגם נוכל לראות אותו מגיע לישראל בעתיד הקרוב

2

אורח/ת - דניאל

15 במאי 2019 ב 22:52

אני עובד כרגע עם רכב חזק יותר של ראם, ה-3500. הוא נוח לתמרון ובכללי אני ממש מבסוט עליו