החל שיווק ה- BMW S 1000 RR החדש בישראל בשלוש רמות גימור ועם ביצועים משופרים
BMW S 1000 RR בישראל ישווק בשלוש רמות גימור:
ה- Pure במחיר של 159,900 ₪
ה- Race במחיר 179,900 ₪
וה- M במחיר 199,900 ₪
ה-BMW S 1000 RR בעל מנוע ומתלים שפותחו מחדש, הספק המנוע גדל ב-6 קוו"ט (8 כ"ס) ל-152 קוו"ט (207 כ"ס) והפחתת המשקל מ-208 ק"ג ל-197 ק"ג (193.5 ק"ג ברמת גימורM ), אופנוע הסופר ספורט שהושק לראשונה ב-2009 מציג כעת דור שלישי חדש לחלוטין. בנוסף לביצועים משופרים, ה-RR החדש קיבל עיצוב חדש ומערכות סיוע לרוכב כגון בקרת אחיזה ובקרת הרמת גלגל (Wheelie, ABS) ובקרת זינוק בעלייה. כמו גם מערכת תאורת LED ומסך TFT הגדול.
בדגם החדש נוסף מנוע 4 צילינדרים שפותח לאחרונה, שמשקלו הופחת ב-4 ק"ג, בוצעה אופטימיזציה של הגיאומטריה של פתחי היניקה והפליטה, האופנוע מגיע כעת גם עם טכנולוגיית BMW ShiftCam – טכנולוגיה חדשה עבור האופנועים של BMW המשנה את תזמון השסתומים ואת מהלך השסתומים בצד היניקה. סעפת יניקה חדשה ומערכת פליטה חדשה, קלה יותר ב-1.3 ק"ג, תורמות גם הן לשיפור הביצועים הכוללים.
בעת תכנון השלדה הראשית החדשה, הדרישה הייתה, בנוסף לשיפור הנדסת האנוש, לגרום לכוח להיות מופעל ישירות על מבנה המנוע באמצעות הנתיבים הקצרים ביותר האפשריים. שיפור נוסף בדינמיקת הרכיבה הושג ב-RR החדש על-ידי שילוב של גיאומטריית הרכיבה החדשה, אופטימיזציה של חלוקת העומס על הגלגלים ואופטימיזציה משמעותית של המשקל.
התיכנון הקינמטי החדש Full Floater Pro במתלה של הגלגל האחורי תורם גם הוא באופן משמעותי לשיפור המוחשי בביצועי המתלים.
להתאמה אידיאלית לתנאי שימוש מגוונים, ה-RR החדש מצויד כסטנדרט בארבעה מצבים – "גשם", "כביש", "דינמי" ו-"מרוץ". לאלה המעוניינים בפעילות מעמיקה יותר בעולם המרוצים ומסלולי המרוצים, מציעה אופציית Pro Modes שלושה מצבי רכיבה נוספים (Race Pro 1-3), הניתנים להתאמה. הם מאפשרים התאמה אישית של תפקודי הבקרה כגון בקרת האחיזה הדינמית DTC, ABS וזיהוי הרמת גלגל (Wheelie) וכן של עקומת המצערת (כוונון המומנט) ובלם המנוע כדי להתאים לרמת המיומנות של הרוכב ולסגנון הרכיבה שלו.
מאפיינים אחרים שמגיעים עם אופציית Pro Modes הם מערכת Launch Control לזינוקים במרוצים, וכן מערכת Pit Lane Limiter להיצמדות מדויקת למהירויות המותרות בנתיב הטיפולים. העלאות והורדות הילוכים מהירות ללא שימוש במצמד מתאפשרות על-ידי HP Shift Assistant Pro (עזר להחלפת הילוכים), אשר כלול כסטנדרט.
ה-RR החדש מצויד ב-ABS Pro ובקרת אחיזה דינמית DTC כסטנדרט. בנוסף לבקרת אחיזה, מערכת DTC כוללת גם את בקרת הרמת הגלגל (Wheelie control) כסטנדרט לשוק הישראלי וכעת ניתן לראשונה לכוונון בנפרד.
לוח המחוונים פותח גם הוא לגמרי מחדש והוא מתוכנן כעת לשימוש במרוצי סופר ספורט. בנוסף המפתחים של BMW Motorrad הקדישו תשומת לב מיוחדת כדי שמסך ה-TFT בגודל 6.5 אינץ' יספק קריאות גם בתנאי תאורה קשים. מסך Pure Ride מציג את כל המידע הדרוש לשימוש רגיל בכביש, בעוד ששלושת מסכי Core מתוכננים לשימוש במסלול המרוצים, כאשר מד הסל"ד מוצג בצורה אנלוגית (Core 1 ו-2) או בתור תרשים עמודות (Core 3).
התצורה החדשה של השלדה הראשית Flex Frame – אפשרה לייצר מיכל דלק ופריטי חיפוי צנומים הרבה יותר באזור הישיבה, לשיפור נוסף בתמיכה ובלפיתת הברכיים.
האופנוע מוצע בשתי ערכות צבעים בגימור Racing Red ו-Motorsport.
אופנוע ה- BMW S 1000 RR ישווק בישראל בשלוש רמות גימור:
רמת הגימור Pure: מצוידת במפרט עשיר במיוחד הכולל את Riding modes Pro ,
DDC וחיישני לחץ אוויר.
רמת הגימורRace : כוללת שלדה מתכווננת, מצבר M קל וחישוקים קלים (אלומיניום מחושל).
רמת גימור M: כוללת צביעת Motorsport, שלדה מתכווננת, חישוקי קרבון קלים, מצבר M ומושב M .
במשקל של 193.5 ק"ג.
תגובות