שטח 4X4 > כתבות > חדשות

קונספט "קרבי" לפיג'ו 3008

דגם חד-פעמי של ה-3008, שנבנה כפרויקט מיוחד עבור מגזין הרכב Top Gear, חצה בהצלחה חלק מנתיב הו-צ'-מין בוייאטנם. ולא, אין להם כוונה לייצר אותו באופן שוטף

פיג'ו ושטח? כן, אנחנו יודעים שלחברה יש דווקא יכולת לא רעה בתחום, וגם קבלות מהדקאר ומאליפות ה-WRC, אבל רכבי הפנאי שהיא מוכרת לקהל הרחב הם לא בדיוק הדבר הכי קשוח בעולם. אבל מסתבר שהיא יכולה להפתיע גם בתחום הזה, ולראיה הסתכלו עלה-3008 הזאת, דגם קונספט חד-פעמי שנבנה במיוחד עבור מגזין הרכב Top Gear.

האוהל על הגג מצטלם היטב

נכון שלא מדובר ב"טוחן סלעים" קשוח, אבל עם כמה שינויים מינוריים הכוללים הגבהה קלה וצמיגיAT ראויים, הכלי הזה התמודד בכבוד עם חלק מנתיב "הו-צ'י-מין" בוויאטנם. התוספות של ה"כאילו שטח", כמו אוהל הגג עם הלד בר והמתקן לנשיאת אופניים, לא תרמו הרבה לעבירות, אבל ללא ספק הוסיפו הרבה לנראות.

רכב פנאי פשוט, עם יכולות שטח טובות, יכול להיות להיט מכירות היסטרי. ולא חייבים הילוך כוח. ראו את הדאסטר של דאצ'יה למשל (קישור לפעילות מועדון השטח של דאסטר), ואנחנו גם שומרים פינה חמה בלב לטריוס של דייהטסו, בעיקר לדור השני שלו (קישור לפעילות של מועדון טריוס ז"ל). כל מה שצריך זה זוויות מרכב נכונות, אפשרות לצמיגים אגרסיביים – ובידיים של נהג טוב כלי כזה יכול להגיע רחוק.

וגם מתקן עבור אופניים