אופנועי שרקו 2020 Sherco

שרקו מציגים בישראל את דגמי אופנועי האנדורו והטריאל של היצרן הצרפתי / ספרדי לשנת 2020 עם שיפורים קטנים, אך משמעותיים - לטענת היצרן, מדגמי 2019

Sherco שרקו - יצרן בוטיק

שרקו הינו יצרן אופנועים אירופי - בעל שני מפעלים בצרפת ובספרד, המייצר אופנועים לשטח, ולאחרונה גם למרוצי כביש, מכמה סוגים ובהתאמה ל- 34 שווקים (מדינות) בעולם ובראשם אופנועי הטריאל - ממשפחת ST ואת אופנועי אנדורו ממשפחת SE.
משפחת האנדורו מתחלקת לאופנועים הסטנדרטים הנקראים RACING ולמשופרים הנקראים FACTORY.
במשפחת האנדורו מייצרים אופנועים עם מנועי שתי פעימות ואופנועים עם מנועי 4 פעימות.
ההיצע באופנועי שתי פעימות / 2 STROKE  כולל את הנפחים והדגמים 300/250/125 SE-R.
ההיצע של אופנועי 4 פעימות כולל את הנפחים והדגמים 300/450/500/250 SEF-R.
וכן אופנועי 50 סמ"ק בקטגוריות של שטח, אנדורו, סופר מוטו ועוד.
ולאחרונה נוספה גם משפחה של אופנועי סופר מוטו (ואפילו יש לשרקו סופרבייק קטן בנפח 250 המתחרה בצרפת).
 

שרקו 2020: שיפורים באופנועי האנדורו

השינויים מדגמי האופנועים של 2019 אינם גדולים אבל הם כולם תוצאה של מחקר קפדני והטמעה של תגובות הרוכבים בשטח כך שמבחינת היצרן מדובר בשינויים קטנים אך משמעותיים.
 

השיפורים בדגמי 2020 הם בלינקג' (מערכת הקישור) של הבולם האחורי, בהפחתת משקל בזרוע האחורית.

בדגמי הדו"פ (שתי פעימות) הוחלפה מערכת היניקה, שינוי במיכל הדלק עם מבנה חדש לברז הדלק (בדגמי הדו"פ 250/300) נוספה "רזרבה" של ליטר וחצי דלק. 
דוד מפלט חדש וקל יותר משמעותית בדגמי הדו"פ בצביעת טיטניום מתוצרת שרקו. מחליף את אגזוזFMF 
בסדרת האנדורו רייסינג השתנתה הגרפיקה של המדבקות, בולמי WP XPLOR מקבלים בוררי עומס קפיץ  ומחלקים ביניהם את הטיפול בשיכוך - האחד אחראי על הכיווץ (קומפרסיה) והשני על ההחזרה (ריבאונד) וסופית דוד מפלט מחומר פלסטי להפחתת משקל.
סדרת האנדורו פקטורי מקבלת מגיני שלדה בצבע כחול וגרפיקה חדשה. בולמי קייאבה 48 מ"מ קארטרידג' סגור, מלפנים משופרים בעלי אטימה כפולה למניעת דליפה והזעה עם שינוי בשיסתום. מאחור קאייבה 50 מ"מ בשיסתום משופר.   דיסק בלם "גלפר" מלפנים וגלגל שיניים אחורי AFAM מפלדה חזק וקל יותר.

 

מנועי שתי פעימות - דו"פ

בוכנה, צילינדר ומוט הדחיף קטנים יותר וריד וולב (שסתום יניקה) תרכובת גומי מעוצב לזרימת אויר, אטימה ונצילות טובים יותר. ובנוסף חלקי מצמד קלים יותר וגלגל שיניים קדמי חדש.

מנועי 4 פעימות בנפח 250/300 סמ"ק

הפחתת משקל במערכת השימון ובגלגלי השיניים של מערכת ההתנעה, מערכת שילוב הילוכים קלה יותר בתיבת ההילוכים ושיפור והפחתת משקל במערכת התזמון, שרשרת וגל הזיזים.
 

מנוע 450 סמ"ק 4 פעימות עבר מהפכה

הפחתת משקל כמעט בכל חלקי המנוע: גל ארכובה, מצמד, גל זיזים, מיסבים שרשראות
 פנימיות ועוד – כולם מופחתי משקל ומייצרים פחות אינרציה מהדגמים הקודמים ושרשרת תזמון קלה יותר.

משפחת אופנועי הטריאל

הטריאל רייסינג מקבל שינויים במזלג הקדמי, בבולם האחורי ובגרפיקה. משפחת הטריאל פקטורי  מתחדשים בגרפיקה חדשה, מזלג קדמי מאלומיניום, בולם אחורי ריגר, ושלדה אפורה. דגם הטריאל 125 סמ"ק עובר שינויים רבים: מצמד משופר ושיפור במערכת ההצתה. שיפור מעברי הראש לזרימה מהירה יותר. בוכנת מנוע חדשה של ורטקס בפרופיל ראש שטוח לשיפור המומנט בסל"ד הנמוך. ראש מנוע חדש המותאם לבוכנה החדשה וגלגל תנופה קל יותר.

נתונים טכניים:



מחירון:

מחירון 2020 - המחירים ישארו זהים למחירון 2019

דגם מחירון הנחת מזומן
SE 125 2T Racing 51,900 48,900
SE 250 2T Racing 59,900 56,900
SE 300 2T Racing 66,900 61,900
SE 250 2T FACTORY 69,900 64,900
SE 300 2T FACTORY 76,900 70,900
SE-F 250 4T Racing 66,900 62,900
SE-F 300 4T Racing 69,900 66,900
SE-F 450/500 4T Racing 71,900 68,900
SE-F 250 4T FACTORY 76,900 72,900
SE-F 300 4T FACTORY 79,900 75,900
ST-125 Trial Racing 43,900 42,900
ST-250 Trial Racing 49,900 48,900
ST-300 Trial Racing 51,900 49,900

מתוך ההשקה


צילם: אופיר אביב

 

תגובות

0 תגובות