אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

דוקאטי חושפת ארבעה אופנועים בתערוכת הדו-גלגלי השנתית במילאנו

ארבעת האופנועים של דוקאטי נחשפים עם שינויים, שיפורים וצביעה חדשה - המולטיסטרדה והפניגאלה מקבלים צביעה חדשה, גרסה חדשה לסקרמבלר, פניגלה  V2 מחודש, פניגאלה V4 מעודכן ועד סטריטפייטר V4 קיצוני

דוקאטי בתערוכת מילאנו

דוקאטי הגיעה לתערוכת מילאנו עם שורה של דגמים חדשים. בתערוכה חשף קלאודיו דומניקאלי, מנכ”ל דוקאטי, את החידושים באופנועים לשנת 2020 החל מצביעות חדשות למולטיסטרדה 1260 S גרנד טורינג, לדוקאטי דיאבל ולדוקאטי סקרמבלר ועד שלושה אופנועים חדשים – דוקאטי פניגאלה ,V2 פניגאלה V4 ודוקאטי סטריטפייטר V4.

דוקאטי סקרמבלר אייקון דארק חדש משלים את ההיצע של משפחת הסקרמבלרים והוא מצויד במנוע 800 סמ”ק.

דוקאטי פניגאלה V2 מקבל לא רק שם חדש, אלא גם עיצוב חדש, מערכות אלקטרוניות מתקדמות, מושב חדש וההספק עלה ל-155 כ”ס.
דוקאטי פניגאלה V4 עבר עדכון מקיף לשנת 2020.

דוקאטי סטריטפייטר V4 אותו היצרן הגדיר ככוכב החדש בליין אופנועי דוקאטי לשנת 2020, עם מנוע המספק 208 כ”ס, עיצוב וטכנולוגיה מתקדמים.

Scrambler Icon Dark

Scrambler Icon Dark

דוקאטי סקרמבלר 'אייקון דארק'

אופנוע הסקרמבלר 'אייקון דארק' בעל מנוע 803 סמ”ק וכידון רחב. לאופנוע זה קטלוג אביזרים שמאפשר לרוכבו לעצבו לפי טעמו האישי וכן צבע שחור מט.

הסקרמבלר מקבל עיצוב חדש בגרסת 'אייקון דארק', עם כיסויי מיכל הדלק מתכתיים, מראות מעוגלות, זרוע אחורית מאלומיניום, כיסוי האגזוז, לוח המחוונים LCD ופנס חזית LED. ל'אייקון דארק' מושב בגובה 79.8 ס”מ, כידון רחב, מצמד מתוגבר, מנוע שמפיק 72.5 כ”ס, משקל של 175 ק”ג (יבש) ומערכת ABS קורנרינג.

דוקאטי פניגאלה V2

הפניגאלה עם שני הצילינדרים עבר עדכון מקיף לשנת 2020 ובתור התחלה שינה את שמו מ-959 ל-V2.

הפניגאלה V2 החדש מצויד בטכנולוגיה מתקדמת - מערכת בקרה המודדת את תנועת האופנוע בשישה צירים ומאפשרת שליטה מלאה בהתנהגות האופנוע בבלימות והאצות, קוויק-שיפטר להעלאת והורדת הילוכים, ABS קורנרינג, שלושה מצבי רכיבה (סטריט, ספורט, רייס,) בקרת בלימת מנוע, בקרת אנטי-ווילי ומסך TFT עשיר במידע. את העיצוב קיבל ה-V2מאחיו הגדול, ה-V4 יחד עם זרוע אחורית חד צדית חדשה ומערכת פליטה קומפקטית שממוקמת מתחת למנוע. האופנוע החדש, יחד עם שינויים במערכת המתלים והשלדה, קיבל את צמיגי פירלי דיאבלו רוסו קורסה II.

מנוע ה-L טווין בנפח 955 סמ”ק עומד כעת בתקן יורו 5 החדש, אך ההספק עלה ב-5 כ”ס לכדי 155 כ”ס (ב-10,750 סל”ד) והמומנט עלה ב-0.2 קג”מ לכדי 10.6 קג”מ ב-9,000 סל”ד. מרווח הטיפולים של מנוע זה עומד על 12,000 ק”מ, כאשר בדיקת מרווח שסתומים תיעשה ב-24,000 ק”מ.

דוקאטי פניגאלה V4

דוקאטי פניגאלה V4 מופיע בתערוכת מילאנו לאחר שעבר עדכונים לשנת 2020 בשלדה, במבנה האווירודינמי, במערכות האלקטרוניות ובניהול המנוע.

הפניגאלה V4 קיבל מערכות רבות מהדגם הקיצוני, ה-V4R בהן המעטפת האווירודינמית אשר משפרת את היציבות בכל תנאי הרכיב, שינוי בקשיחות החלק הקדמי של השלדה לשיפור התחושה שעוברת לרוכב בהטיה חריפה, כיול מחדש לבקרת האחיזה לשיפור העברת הכוח ביציאה מפניות, ‘קוויק-שיפטר’ מהיר יותר ומיפוי חדש לניהול המנוע אשר מאפשר לרוכב לבחור את תפוקת הכוח והמומנט שרצויים לו בהתאם למסלול בו הוא רוכב, כדי למקסם את הביצועים ובמיוחד בהאצה החוצה מפניה.

תחנת הכוח שמניעה את הפניגאלה V4 החדש אשר נבנתה בהשראת מנועי המוטו GP מגיעה בנפח של 1,103 סמ”ק מפיקה 214 כ”ס ב-13,000 סל”ד ומומנט של 12.6 קג”מ ב-10,000 סל”ד. בנוסף מותקנים גם בולמים מבית אוהלינס.

דוקאטי סטריטפייטר V4

הסטריטפייטר V4 החדש הינו אופנוע קצה עירום אשר השיל את מעטפת הפירינג של אחיו הפניגאלה V4. האופנוע בעל טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב הרדיקאלי.

מלבד השלת הפירינג, הסטריטפייטר V4 החליף את הקליפאונים של הפניגאלה בכידון עבה ורחב ומיקום מתון יותר לרגליות. המנוע שמגיע מהפניגאלה V4בעל 208 כ”ס עם מומנט שזמין לאורך רצועת סל”ד רחבה. מערכת פליטה של אקרפוביץ’ והספק של 220 כ”ס, לצד קיזוז של שישה קילוגרמים במשקל.

תוספת כנפונים כפולים בצדי האופנוע אשר מסוגלים לייצר כוח הצמדה בשיעור של 28 קילוגרם במהירות של 270 קמ”ש. הסטריטפייטר V4 נהנה גם הוא ממערך אלקטרוני מלא בדומה לזה המוצע בפניגאלה V4 לשליטה מלאה בכל מאפייני ההתנהגות של האופנוע באמצעות מערכת מדידת תנועת הגוף בשישה צירים.

גרסת ה-S של הסטריטפייטר V4 מוסיפה חישוקים קלים של מרקסיני, מתלי אוהלינס מבוקרי מחשב ומשכך היגוי.

האופנועים החדשים צפויים להגיע לישראל במהלך הרבעון הראשון של שנת 2020.