נפגשנו בבוקר יום שישי בכניסה לבת שלמה - 14 רכבי סובארו להדרכת נהיגה בשטח טרשי
נפגשנו בבוקר שישי להדרכת נהיגה בשטח טרשי של סובארו דרייב. לשמחתנו כולם הגיעו בזמן ויצאנו לחלק התאורטי של היום שהעברנו המדריכים: רני פלג ואופיר אביב.
לאחר שנלמדו מערכות הרכב וטכניקות נהיגת שטח יצאנו לתרגל בשטח.
התחלקנו ל-2 קבוצות ויצאנו בשיירה לנקודות התרגול. נקודת התרגול לא נבחרה במקרה אלה מכיוון שהיא מספקת לנו מגוון גדול של תנאי שטח משתנים וטכניים בנקודה אחת.
מדובר בקטע דרך בעליה שנקודת הסיום בה היא גבעה 186. הדרך רצופה בחריצים עמוקים, בורות, שיפועי צד, וכול טוב. בסיום ההסבר על בחירת נתיב תנועה וחשיבותו התקדמנו במעברים אחד אחד כששאר חברי הקבוצה צופים ולומדים את בחירות הנתיב הנכון
למרות שלא האמנתם שהרכב מסוגל לעבור בקטעים טכניים מסוג זה עברתם כולם ללא בעיה בעזרת כיוון נכון, נהיגה זהירה ובחירת הנתיב הנכון.
לקראת סיום התכנסנו לשיחה בנושאי ציוד חילוץ ושמירת הטבע ונפרדנו מכולם.
שמחנו לשמוע שכולם נהנו.
מקווים לפגוש אתכם בטיולים בקרוב.
בכבוד רב,
אופיר אביב ורני פלג
ויקישטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק
טיפים לנהיגה בשטח:
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
תגובות