לאיסוזו מגיע ''אות החלוציות'' על היותם הראשונים להציג ''רכב שטח'' מודרני בישראל. הם עשו זאת כבר בשנת 93' כשהם מציעים לציבור הישראלי רכב שטח מודרני ונוח.
מאת: רוני נאק
30/07/00
לאיסוזו מגיע ''אות החלוציות'' על היותם הראשונים להציג ''רכב שטח'' מודרני בישראל. הם עשו זאת כבר בשנת 93' כשהם מציעים לציבור הישראלי רכב שטח מודרני ונוח. עם השנים הוחלופו המנועים למנועים מודרניים וחזקים יותר והמראה החיצוני עבר שינויים ועידכונים. למרות זאת הטרופר 93' הוא עדיןן רכב שטח בעל יכולת טובה מאוד ובמחירו הנוכחי (במיוחד מחיר הבנזין) הוא גם נותן תמורה מצויינת לכסף.
הטרופר של מומי גתמון עבר סידרת שיפורים שנועדה להתאים את הרכב לאופי הטיולים הקשוח של מומי וצוות גתוס המסוקס. בגדול, כל התוספות שהותקנו ברכב נועדו לשפר את יכולתו בשטח ולפתור את בעיית זווית הגילגול החריפה שהיתה לדגמי 93'.
לטובת זאת, הותקנו קפיצים קשיחים, בולמי זעזועים הבי-דיוטי בעלי שיכוך קשה יותר מהמקור.
כננת חזקה,פגוש קידמי מאסיבי, מגיני גחון, וצינורות הגנה בכל היקף הטרופר המאפשרים שימוש בהיי-ליפט ונעילת דפראנציאל 100% של ARB . מבטיחים השרדות בשטח. שנורקל מקנה לטרופר כושר צליחה משופר ומבטיח שהמנוע ינשום רק אוויר נקי מאבק. בסיכומו של דבר התקבל טרופר בעל יכולת שטח טובה בהרבה מהמקור הסטנדרטי שעדיין אינו מוותר על הפינוק והנוחות של מנוע בנזין חזק ותיבת הילוכים אוטומטית.
פגוש קידמי TJM, כננת וורן 9000,שני פנסים מתוצרת וורןץ
0 תגובות
תגובות