אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

TM Racing בדגמי 2020 מגיעים לישראל

RACING TM משיקה בארץ ארבעה אופנועים חדשים לשנת 2020, שניים עם מנועי ארבע פעימות ושניים עם מנועי שתי פעימות מוזרקי דלק עם מתנע חשמלי וגל איזון לראשונה ב- RACING TM.
מחירי הדגמים: החל מ-63,000 ₪

EN 250 Fi 4T 890-500

זמן קצר לאחר שנחשפו לראשונה בתערוכת האופנועים במילאנו משיקה היבואנית של RACING TM בישראל ארבעה דגמים חדשים של אופנועי שטח לשנת 2020.

דגמי האופנועים לשנת 2020 RACING TM עברו שורה ארוכה של שיפורים, עדכונים, נגיעות עיצוב וגרסאות ה-2 פעימות קיבלו מתנע חשמלי, גל איזון (בלאנסר) והזרקת דלק ממוחשבת.

EN 300 Fi 4T 890 - 500

EN250/300Fi ES 2T

בראש רשימת השדרוגים של דגמי השתי פעימות לשנת 2020 נמצא בלוק מנוע חדש לגמרי, צר וקל יותר, צילינדר חדש להפחתת החיכוך הפנימי ומערכת הזרקת דלק חדשה.

מערכת הזרקת הדלק החדשה כוללת מחשב ניהול מנוע חדש, גוף מצערת בייצור עצמי של RACING TM עם מעברים מוחלקים, שני מזרקים המזריקים את הדלק ישירות למעברי היניקה בצילנדר, חיישן טמפרטורת אוויר, חיישן תת לחץ וחיישן מצב מצערת, כאשר הזרקת השמן נעשית לתוך גוף המצערת ע”י משאבת שמן של מיקוני היפנית. מכל השמן (כ1- ליטר) נמצא בקורת השלדה הימנית (ישנו גם חלון ביקורת) ומיכל הדלק מגיע בנפח 10.5 ליטר או מוגדל ל12- ליטר. מחשב ניהול המנוע החדש מאפשר לרוכב לבחור בין שני מצבי רכיבה – הראשון אגרסיבי, והשני עם מפה ניהול מנוע מתונה יותר הכוללת גם בקרת אחיזה.
בנוסף לכך, משאבת מצמד חדשה. מערכת הפליטה של דגמי השתי פעימות מבית HGS ההולנדית שודרגה גם היא בעזרת שסתום פליטה המופעל על ידי מנוע חשמלי (סרבו) שמחובר באמצעות מנוף ולא על ידי כבלים כבעבר, אשר נזקקו לכיוונים מעת לעת.
מבחינת מערכת הקירור, אופנועים אלה קיבלו רדיאטורים חדשים בעלי נפח גדול יותר ועם הכנה למניפת קירור מקורית של TM. בנוסף לכך, צנרת המים הוחלפה מצינורות גומי לסיליקון. כמו כן, המצמד והאלטרנטור קיבלו מכסים חדשים עם צלעות קירור להורדת טמפרטורת השמן בתיבת ההילוכים.

מערך המתלים שופר בהתאם עם מזלג מתוצרת KYB (קאיאבה) בקוטר 48 מ”מ ולו קרטריג’ סגור עם מחלקים (בושינגים) פנימיים משופרים וציפוי TIN חיצוני חדש למוט הפנימי להקטנת החיכוך בעיקר בתחילת מהלך השקיעה של הבולם. על הבלימה אחראית כעת משאבת בלם קדמי חדשה מתוצרת ברמבו (משאבת ניסין באופנוע הקודם). מול הרוכב נמצא לוח מחוונים חדש עם מד שעות מנוע ומדידות זמנים. לשנת 2020 גם העיצוב והפלסטיקה עודכנו עם עיצוב שכולל מגנים טלסקופים חדשים, מסיכת חזית חדשה עם תאורת לד מלאה לאור הראשי, האחורי והמאותתים וכן כונסי רדיאטורים חדשים.

EN 300 Fi 4T 890 - 500

EN250/300Fi TWIN EX 4T

בדומה לדגמי השתי פעימות, גם דגמי ה-4 פעימות קיבלו מנועים חדשים לגמרי. המנועים החדשים אשר יגיעו בנפחים של 250 ו-300 סמ”ק מצוידים בראשים חדשים, לטענת היצרן המנועים החדשים נועדו ליניקה ופליטה מהירות יותר לעומת הדגמים הקודמים. בנוסף לכך, נוספו גל ארכובה חדש וקל יותר יחד עם טלטל חדש, מסבי החלקה, בוכנה חדשה וגוף מצערת חדש בצורת ‘דאון-דראפט'. דגמי ה-4 פעימות החדשים מקבלים מערכת פליטה חדשה, בה ישנן שתי יציאות מראש המנוע וחיבור לשני משתיקים קטנים בצדי האופנוע בזנב השלדה. המנוע החדש מקבל גם מערכת ניהול מנוע חדשה ובה שני מצבי רכיבה – הראשון, אגרסיבי והשני, מתון יותר עם בקרת אחיזה. גם כאן מזלג מתוצרת KYB (קאיאבה) בקוטר 48 מ”מ ולו קרטריג’ סגור עם מחלקים (בושינגים) פנימיים משופרים וציפוי TIN חיצוני חדש למוט הפנימי להקטנת החיכוך בעיקר בתחילת מהלך השקיעה של הבולם. בנוסף לכל אלה, דגמי ה-4 פעימות לשנת 2020 מקבלים גם משאבת בלם חדשה מבית ברמבו לשיפור תחושת ועצמת הבלימה, צנרת המים הוחלפה מצינורות גומי לסיליקון, פלסטיקה בעיצוב חדש ובה מגני טלסקופים חדשים, מסיכת חזית חדשה, כונסי רדיאטורים חדשים, תאורת ‘לד’ מלאה, מדבקות חדשות וכן לוח מחוונים חדש.

מחירי האופנועים:

EN250Fi ES 2T מחירו החל מ- 63,000 ₪

EN300Fi ES 2T מחירו החל מ-66,000 ₪

EN250Fi TWIN EX 4T מחירו החל מ-68,000 ₪

EN300Fi TWIN EX 4T מחירו החל מ-71,000 ₪

המחירים אינם כוללים אגרה והוצאות רישוי

EN 250 Fi 4T 890-500