אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

ה-TMAX 560 החדש - עכשיו בישראל

יבואנית ימאהה לישראל משיקה את הדור השביעי של ה- TMAX – הימאהה TMAX 560 שיוצע בשתי גרסאות

  • שתף:
  • שלח
  • הדפסה

מאז השקתו לראשונה ב-2001, נמכרו בעולם כ-330 אלף כלים שהפכו את ה-TMAX לאחד הדגמים המוצלחים ביותר של ימאהה.

ה-TMAX 560 מוצע בשתי גרסאות - TMAX ו-TMAX Tech MAX.

מנוע 560 סמ"ק חדש

ה-TMAX החדש מקבל חיזוק משמעותי בביצועיו עם הטמעתו של מנוע 2 צילינדרים חדש בנפח של 562 סמ"ק עם בוכנות אלומיניום חדשות כמו גם גל ארכובה וגלגלי זיזים חדשים. גם המהירות הסופית גבוהה יותר – 5 קמ"ש יותר מהדגם היוצא. למרות הגדלת הנפח משקל ה-TMAX 560 נשאר זהה לדגם היוצא.

מלבד המנוע החדש נוספו גם גיר ורצועת וריאטור חדשה, שסתומי יניקה משופרים ומערכת קירור חדשה עם מצנן חדש וגדול יותר שמייעלים בכ-6% את יכולת הקירור של המנוע.

לטובת האצות חזקות יותר, גם המצמד החדש נכנס לפעולה מוקדם יותר (ב-4,000 סל"ד במקום 4,300). יחד עם זאת, יחסי העברה חדשים ותכנון המנוע החדש תורמים להפחתה של כ-10% בתצרוכת הדלק, זאת למרות עלייה בהספק - מ-33.9kW ל-35kW. ה-TMAX החדש מציג גם עלייה משמעותית במומנט – כ-58nm במקום 53nm בדגם היוצא.

בנוסף, נוספנו סעפת פליטה חדשה מחומר קשיח יותר מאפשרת 20% פחות עובי דפנות ומסנן אוויר חדש וגופי מצערת חדשים ה-TMAX 560. גם מפות מצבי המנוע החדשות תורמות לביצועים ולחווית הרכיבה החדשה, עם הבדל מובחן יותר בין מצב הטורינג (מצב T) למצב הספורט (S).

שלדה ומתלים

ה-TMAX 560 החדש מציג מתלים משודרגים וקפיצים חדשים וקשיחים יותר המייצרים התנהגות ואחיזה טובים יותר. שדרוג מערכת שיכוך ההחזרה במתלי ה-TMAX 560 תורמת לביטחון באחיזה ויציבות מוגברת בפניות, בעת רכיבה על כביש משובש או על גבי מהמורות.

עיצוב

ה-TMAX 560 החדש נותן מקום של כבוד לעיצוב המוכר ומשלב מאפיינים מה-DNA הספורטיבי המזוהה עם ה-TMAX. אך לצד הנאמנות לצללית המוכרת, העיצוב החדש משלב גם תכונות ופרטים חדשים.

צורת "הבומרנג" שמהווה סימן היכר ל-TMAX מימיו הראשונים מודגשת עוד יותר כאשר הפאנלים הקדמיים החדשים משלימים את תצורת ה"בומרנג" החדש והכיסויים הצידיים החדשים.

מאפיינים חדשים נוספים הם איתותי LED נסתרים בחזית ה-TMAX 560, כמו התאורה האחורית שעוצבה מחדש בהשראת אופנועי הסופר-ספורט של ימאהה ובנויה גם היא מרכיבי LED היוצרים את האות T - אלמנט בולט שנותן לדור השביעי של הדגם חותם מיוחד משלו.

מעבר לכך, לטענת היצרן, אחד הדגשים החשובים שהושמו בעיצוב החדש הוא נוחות הרכיבה ובדגם הנוכחי בוצעו מספר שיפורים גם בגזרה זו. כך למשל, החלק המרכזי של ה-TMAX 560 צר יותר לטובת גישה נוחה יותר לרוכב ולמורכב לקרקע בעת הורדת רגל, כאשר המתלים החדשים מעניקים שיכוך טוב יותר באספלט משובש או על גבי כביש גלי.

גרסאות

ה-TMAX 560 יוצע בשתי גרסאות –TMAX ו-TMAX TECH MAX, כאשר כל אחת מהגירסאות מאופיינת בפיצ'רים וצביעות ייחודיות לגרסה.

TMAX 560 – פיצ'רים

  • שני מצבי ניהול המנוע (D-MODE) מכוונים מחדש (שני מצבים רכיבה - טורינג וספורט)
  • מפתח Keyless
  • תא אחסון לקסדה מלאה או ל-2 קסדות 3/4
  • מערכת בקרת אחיזה (TCS) משודרגת
  • רגלית אמצעית ננעלת
  • מדרס אלומיניום

TMAX Tech MAX

ה-TMAX Tech MAX מגיע עם כל הפיצ'רים של ה- TMAX 560 ומוסיף מספר פיצ'רים ייעודיים לגרסה זו

  • מערכת בקרת שיוט
  • בולם אחורי מתכוונן
  • משקף חשמלי מתכוונן
  • מתלה אחורי מתכוונן לעומס קפיץ ושיכוך החזרה
  • חימום מושב וידיות
  • תגיות אלומיניום בצידי הכלי Tech Max

סכימות צביעה:

את דגם ה-TMAX 560 ניתן להזמין ב- Icon grey ו-Sword grey

את דגם ה-T ניתן להזמין ב- Tech Kamo ו- Sword grey

מחיר

ה-TMAX ימכר בישראל ב-560 84,985 ₪

ה-MAX 560 Tech MAX ימכר בישראל ב- 91,985 ₪

תגובות

1 תגובות

1

אתר השטח 4X4

16 בדצמבר 2019 ב 14:26

ה-TMAX 560 החדש רק הגיע, וכבר שובר שיאים.
כבר ביום פתיחת המכירה המוקדמת נמכרו 148 כלים מהדגם החדש – 97 כלים מגרסת ה-TMAX Tech Max, ו-51 כלים מדגם ה-TMAX.

לאור הביקוש הרב לדגם החדש, הצפי הוא למכירת למעלה מ-250 כלים כבר בחודש הראשון להשקתו בישראל.