לייף סטייל > גאדג'טים - עיצוב

למה שעון חכם דווקא כן מתאים לך

היום כבר לא צריך שעון, נכון?

image

טעות. אם קראת את כתבת השעונים שלנו, אתה כבר יודע ששעון הוא לא מוצג ארכיוני, אלא פריט שמשלים את הלוק המלא שלך ונותן עוד נגיעה של צבע וסגנון. ובכל זאת, כל כך התרגלנו להיות מחוברים לטלפון שלנו, בכל רגע ובכל מקום, שקשה לנו לא להשתמש בטלפון בתור שעון ובזה לסגור עניין. אבל אתה לא רוצה להיות הבחור שתקוע בטלפון שלו כל הזמן, נכון? לא אם אתה רוצה לשדר אופי מתוחכם ומוקפד. מזל שיש פתרון שמשלב את שניהם – טלפון חכם לענידה על היד. החסרון היחיד: גם אותו תצטרך לזכור להטעין.

כמו השעונים האנלוגים, גם לשעון חכם יש הרבה מה להגיד על מי שאתה. שעונים חכמים מגיעים היום בשלל סגנונות: מרובעים ועגולים, ספורטיביים או בעיצוב חלק ועתידני, צבעוניים וסולידיים. אבל הסוג שאנחנו הכי אוהבים הוא ללא ספק השעונים החכמים במראה הקלאסי. במבט ראשון, הם נראים כמו שעון אנלוגי לכל דבר: רצועת עור, לוח מחוגים – כל מה שחסר הוא תקתוק המנגנון. אבל נגיעה בפני השעון מגלה מסך דיגיטלי עם אינספור אפשרויות של תקשורת חכמה, בנגישות מיידית.

שעונים חכמים הם כבר לא נחלת העשירון העליון בלבד. נכון, הם לא זולים – החל מ-500 ש"ח ועד 1,500 ש"ח לשעונים חכמים במערכת אנדרואיד (Android Wear), בערך כמו סמארטפון פשוט – אבל התמורה משתלמת. עד כמה משתלמת, ובשביל מה זה טוב? או, טוב ששאלת!

נתחיל בנוחות. ידיים פנויות הן תמיד ייתרון, ושעונים חכמים מספקים לכם את התענוג המופלא של שימוש ללא ידייים. טוב, כמעט. בכל זאת תצטרכו מגע אצבע כדי להפעיל את האפליקציה הרלוונטית. אבל כשאתה משתמש בו לניווט, למשל, אין ספק שהרבה יותר פשוט ויעיל להציץ בפרק כף היד מאשר להסתובב עם מכשיר מול הפרצוף.

ואם כבר ידיים חופשיות, אין דרך קלה יותר למעקב רשימות לקניות, לדוגמא. מבט מהיר בפרק כף היד החופשיה לאסוף מוצרים מהמדף ללא ספק עולה בנוחות על עבודה עם יד מנוטרלת.

image

לטיפוסים הספורטיביים (וגם אלה שפחות), שעונים חכמים מספקים מגוון יכולות של מעקב נתונים גופניים. פדומטר, מעקב דופק, ספירת קלוריות ועוד, כל אלה נמדדים ונשלחים אוטומטית לאפליקציית הספורט שלכם, הנגישה גם בטלפון הנייד.

הזכרנו כבר את הנושא של להיות שקוע בטלפון. זה נחמד כשאתה לבד, אבל פחות חביב כשאתה בבילוי עם חברים, עם הילדים, או בפגישה. הבעיה עם הסמארטפונים היא שהם שואבים אותנו בקלות. הצצה חטופה בהודעה שהתקבלה גוררת אותנו מהר מאוד לנבירה קצרה בפייסבוק, ומשם לטוויטר והלאה למחוזות אחרים. עם שעון חכם, הפיתוי קטן בדיוק בגלל שהמכשיר עצמו קטן. אתם מקבלים את כל הייתרונות התקשורתיים של סמארטפון – ווטסאפ, מייל, הודעות והתראות – אבל גודל המסך הקטן גורם לכם לא להמשיך ולנבור בשלל מדיות אחרות.

ובכל זאת, על אף כל היתרונות, אתה בהחלט לא חייב שעון חכם. אבל אתה בטוח תהנו ממנו. כשאתה בוחר את השעון החדש שלך, אל תשכח לפעול לפי מדריך השעונים של MENSTREAM. התאם את הסגנון ללוק העיקרי שלך – מחוייט, ספורטיבי, אלגנט, או כל סגנון אחר. השעון צריך לעבוד טוב עם מרבית הפריטים במלתחה שלך

ולא לבלוט, אלא להעשיר את המראה. שעון חכם הוא כלי אפנתי ופרקטי שלאט ובבטחה הולך והופך לפריט יותר מצוי בסצנת הגדאדג'טים המקומית. ככל שהטכנולוגיה נכנסת יותר בחוזקה לשוק הבינלאומי והמקומי, כך גדל גם היצע האפליקציות המותאמות. האפשרויות רק מתרבות.

image

תגובות

0 תגובות