להכניס את הלארדו של אמיר לקטגוריית ''חזרה לחיים'' לא יהיה הדבר המדוייק ביותר לעשות. למרות שהג'יפ כבר הגיע לשנתו העשירית הוא עדיין שומר על הייחודיות של הג'יפים המקוריים שהזמן אינו משפיע עליהם כמו על התוצרת מארץ השמש העולה. הלארדו הגיע ארצה בדרך חתחתים מארה''ב ואין הוא נמנה על הדגמים שאנו רגילים לראות אצלנו. למעשה, כך אמיר מספר, קיימים בארץ לא יותר משלושה ספסימנטים מהמודל הזה.
מאת: רוני נאק
30/07/00
הלארדו הוא המפואר שבמשפחת הראנגלרים. הוא מגיע מצוייד עם מנוע 4.0 ליטר מוזרק ותיבת הילוכים אוטומטית. ריפודי עור איכותיים על המושבים ושטיחים עבים מכסים את ריצפת הרכב. הריפוד ממשיך ומטפס גם על הדפנות הפנימיות של הלארדו ויוצרים סביבת נהג אינטימית ונעימה ומבודדת היטב מרעשים.
השינויים שאמיר ביצע בג'יפ נועדו לתת לרכב מראה מאצ'ואיסטי יותר ולשפר את יכולתו בשטח. עיקר העבודה נעשתה לשיפור המיתלים שבהם הוחלפו הקפיצים והבולמים יחד עם 2 אינץ' הגבהה. מערכת ההנעה חוזקה בעזרת סרן אחורי מאסיבי (דנה 44 במקום דנה 35 מקורי) שבתוכו הותקנה נעילת דיפרנציאל %100 של דטרויט-לוקר. המנוע נותר סטנדרטי עד לאחרונה כשהותקנה בו סעפת פליטה המשפרת את נשימת המנוע ומסנן אוויר UNI רב פעמי. אמיר גם החליף את כל צנרת הפליטה לצינורות בקוטר גדול יותר במטרה לשפר את עבודת המנוע בסל''ד גובה יותר ולהאריך את אורך הנשימה.
הלארדו מגיע עם מיגונים למנוע, לטרנספר ולמיכל הדלק מקוריים מהמפעל. תוספת של כננת וורן 9000 בחזית וצמד פנסי ''הללה'' רבי עוצמה משלימים את המראה הכוחני והנקי של אחד הג'יפים הסקסיים ביותר בארץ
אמיר רוצה להודות לכל האנשים שעזרו לו להכין את הלארדו וזיכו אותו בכינוי ''אפס תקלות'': ארנון מלאכי ממוסך אנדורו בפרדס חנה, מיכה חשמל רכב חיפה וסלים מתחנת הדלק פז צומת המוביל על השטיפה.
0 תגובות
תגובות