ה’גרנד-טור’ 1260 S - האופנוע החדש של דוקאטי ממשפחת מולטיסטרדה הושק בישראל ומצויד במנוע -L טווין בנפח 1,262 סמ”ק.
זמן קצר לאחר החשיפה בתערוכת האופנועים של מילאנו ומיד עם פתיחת שנת 2020 מושק בישראל אופנוע התיור והאדוונצ’ר: דוקאטי מולטיסטרדה 1260 S ‘גרנד-טור'. מדובר בגרסה של מולטיסטרדה 1260 S והיא תוכננה במיוחד עבור רוכבים שאוהבים לטייל למרחקים גדולים.
הדוקאטי מולטיסטרדה 1260 S ‘גרנד-טור’ עוצב בסכמת צביעה אפורה מט לפיירינג על שלדה אדומה. גרסת ה’גרנד-טור’ מגיעה כסטנדרט עם מעמד מרכזי להעמדת האופנוע בבטחה כאשר הגלגל האחורי באוויר, מזוודות מקוריות, מושב נוח, ידיות מחוממות, פנסי לד נוספים להעצמת התאורה בלילה, פתח תדלוק חשמלי וחיישני לחץ אוויר בצמיגים. זאת בנוסף לבקרת שיוט, מסך תצוגה TFT בגודל 5 אינץ,’ ABS קורנרינג, 8 מצבי התערבות בבקרת
השלדה האדומה במקרה זה של דוקאטי מולטיסטרדה 1260 S ‘גרנד-טור’ מצד אחד מציעה מבנה צר עבור רוכב ומורכב, ומצד שני, יכולת נשיאת משקל ועמידות גבוהה המתאימה לשימוש בכל תנאי הדרך. בקצות השלדה נמצאים מתלי ה’סקייהוק אבולושן’, אשר מודדים מאות פעמים בשניה את תנאי הדרך ומציעים לרוכב
לב האופנוע הוא מנוע ה-1,262- סמ”ק טסטה-סטרטה DVT (תזמון משתנה לשסתומים) וארבעת מצבי הרכיבה. 85%- מהמומנט של מנוע הטסטה-סטרטה הזה מושג כבר ב-3,500- סל”ד. המצערת האלקטרונית שביד ימין שולטת על 158 כ”ס (ב9,500- סל”ד) ו-13.2 קג”מ (ב-7,500 סל”ד) ומעבירה אותם אל הגלגל האחורי דרך ארבעת מצבי רכיבה המתאימים את תפקוד המנוע לכל דרך בה יעבור, בנוסף משמונה מצבי התערבות של בקרת האחיזה.
• מושב מתכוונן לגובה
• מתלים אלקטרוניים סמי אקטיביים מלפנים
ומאחור עם בולמי סקייהוק אבולושן (DSS)
• תאורת לד מלאה עם תאורה עוקבת פניה (DSL)
• לוח מחוונים TFT צבעוני בגודל 5 אינץ’
• מזוודות
• מושב ייעודי עם מיתוג ‘גרנד-טור’
• מעמד מרכזי
• ידיות מחוממות
• פנסי לד נוספים
• פתח תדלוק חשמלי
• בקרת לחץ אוויר בצמיגים (TPMS)
• יחידת מדידה פנימית (IMU)
• מערכת בלימה ברמבו עם 9.1 ABS קורנרינג
• דיסקים קדמיים בקוטר 330 מ”מ עם קאליפרים
• בקרת שיוט אלקטרונית
• מערכת מולטימדיה מקורית (DMS)
• מצבי רכיבה
• מצערת אל-חוט, מצבי כוח
• מערכת אנטי-ווילי (DWC)
• בקרת אחיזה (DTC)
• קוויק-שיפטר להעלאה והורדת הילוכים (DQS)
• בלם חניה במדרון (VHC)
תגובות