שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פולקסווגן טי-קרוס בישראל

פולקסווגן מרחיבה את היצע דגמי הפנאי עם כלי רכב חדש בסגמנט B-SUV ומשיקה את ה- טי-קרוס.
ה- T-Cross הוא "אח קטן" במשפחת רכבי הפנאי שטח של המותג הבנוי על פלטפורמת ה- MQB A0

יבואנית פולקסווגן בישראל, החלה בשיווק רכב פנאי חדש של המותג בארץ: טי קרוס. פולקסווגן טי-קרוס בנוי על פלטפורמת ה- MQB A0, בדומה לסיאט ארונה (קישור להשקה הבינלאומית שהדרכנו בארץ) ומציע מרווח מודולרי עם תא מטען גדול.
הדגם ישווק בישראל עם מנוע טורבו בנפח 1.0 ליטר TSI בהספק 115 כ"ס, בשתי רמות גימור: Comfortline במחיר של 129,900 שקלים, וברמת גימור גבוהה בשם Comfortline plus ומחירו יעמוד על 139,900 שקלים. אגרת הרישוי השנתית היא 1,809 שקלים לשתי רמות הגימור.

קישור לידיעה באתר מתחילת 2018 על ייצור מיועד של ה-T-Cross

ה- T-Cross מאפשר להגדיל את תא המטען ל-1,281 ליטר באמצעות משיכת המושב האחורי קדימה והשכבת המושבים האחוריים. אורך הרכב הוא 410.8 ס"מ ורוחבו 176 ס"מ (ללא מראות) נפח תא המטען נע בין 380 עד ל-455 ליטר בהתאם למיקום הספסל האחורי.

מנוע ה-1.0 TSI של הטי קרוס משודך לתיבת DSG בעלת שבעה הילוכים, מציע הספק של 115 כ"ס ב-5,000-5,500 סל"ד ומומנט מירבי של 20.4 קג"מ ב-2,000-3,500 סל"ד. הרכב מגיע למהירות מרבית של 193 קמ"ש עם 10.2 שניות לתאוצה של 0-100 קמ"ש.

עיצוב הרכב

הרכב עוצב עם פס כרום בפגוש הקדמי, מראות צד ופנס אחורי כחלק מה-black design package (בגרסת הקומפורטליין פלוס) והוא בעל קו כתפיים בולט בדופן ודגש מיוחד בקורה האחורית. להשלמת המראה מוצעים גם מגינים כסופים מלפנים ומאחור וחצאית המכסה את מלוא היקף הרכב. ניתן להזמין את הטי-קרוס ב-10 גוונים שונים, וביניהם: רוז מטאלי, שני גוונים של טורקיז וכתום מטאלי.

מערכת המולטימדיה

מערכת המולטימדיה של הטי קרוס נמצא מסך מגע צבעוני 8" ודיבורית BT המובנית ברכב, מערכת App connect המתחברת לטלפון הנייד באמצעות תוכנות ייעודיות למערכות ההפעלה של אפל (Car Play) ואנדרואיד (Android Auto) וטעינה אלחוטית לטלפון הנייד. מערכת השמע כוללת 6 רמקולים וניתנת לשליטה דרך ההגה, וכמוה גם מחשב הדרך.

הטי קרוס מצויד באבזור הכולל מערכת בקרת אקלים קלימטרוניק – המפוצלת ל-2 אזורים עם מערכות שליטה נפרדות, מצלמה אחורית מקורית, מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית, מראה מרכזית מתכהה, תאורת חניה אוטומטית Coming Home Leaving Home, מערכת Start & Stop המדוממת את המנוע בעת עצירת הרכב, חיישן תאורה וגשם, וכן בבלם יד, גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור.

פנסי LED אחוריים, יחד עם פנסי ערפל קדמיים, אחוריים ותאורה מותאמת לפניה, לצד פנסי נשיאה בגג וחישוקי סגסוגת 16" משלימים חבילת אבזור בסיסית.

חבילת בטיחות

חבילת הבטיחות הכוללת Adaptive Cruise Control- מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטומטית בעיתות חירום, Front Assist- מערכת לניטור מרחק מלפנים, מערכת אקטיבית לבקרה סטיה מנתיב – Lane Assist, תאורת LED לנהיגת יום, מערכת התראת עייפות, מערכת למניעת הידרדרות הרכב – Hill Hold, 6 כריות אוויר, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ומתג המנתק את כרית האוויר הקדמית בצד הנוסע.

Comfortline Plus, רמת הגימור המתקדמת כוללת גם את מערכת Keyless, לכניסה והנעה ללא מפתח, לוח מחוונים דיגיטלי – Digital Cockpit מושבי comfort קדמיים, מערכת זיהוי לשטח מת –Blind Spot, ואבזור חיצוני הכולל חלונות אחוריים שחומים וחישוקי סגסוגת 17 ".