שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מפה ומשם – לקט ג'יפאים #63

תמונות נוספות של פורד ברונקו החדש דלפו לרשת, השמועות על גרסה זולה של לנד-רובר דיפנדר מתגברות, ובולינגר מציגה שלדה מודולרית לרכב עבודה חשמלי

החשיפה של הפורד ברונקו החדש אמורה להתקיים בימים הקרובים, כשהתאריך שננקב על ידי החברה הוא ה-18.3. כן, בעוד שלושה ימים (אלא אם לקורונה יהיו רעיונות אחרים...). וכמו שקורה לפני כל הצגה של דגם חדש, במיוחד לכאלה שיש ציפייה גדולה לבואם – עיין ערך דיפנדר – תמונות שלו צצות ברחבי הרשת. כך גם קורה עם הברונקו, שתמונות שלו ללא אמצעי הסוואה פורסמו בדף פייסבוק שנקרא The Raptor Connection.

כצפוי, מדובר בכלי שנראה תכליתי ביותר, עם ארבע דלתות, ככל הנראה עם גג פריק, צמיגים גדולים וגלגל רזרבי שמותקן על הדלת האחורית. בהיצע המנועים בשלב הראשון יהיה ארבע בוכנות בנפח 2.3 ליטר עם 270 כ"ס ו-V6 עם 325 סוסים. לגבי השאר, נמתין בסבלנות עד שהפרטים הטכניים במלואם ייחשפו.

הברונקו בשחור צילום: the raptor connection

וגם בלבן צילום: the raptor connection

האם אנו צפויים לבייבי-דיפנדר?

לפני כשלושה חודשים כבר כתבנו על כך שלנד רובר שוקלת להרחיב את מגוון דגמי הדיפנדר, גם לקצה התחתון והזול וגם לעליון והיקר (קישור לכתבה). לגבי האפשרות הראשונה, דווח במגזינים שונים כי על הפרק עומדת גרסה שתקרא דיפנדר 80, שתופשט מכל אבזור יקר כך שמחירו ההתחלתי יעמוד על 32-30 אלף דולר. במקביל. מתרבות גם השמועות על גרסה מאורכת שתקרא – איך לא – דיפנדר 130, אבל לא מדובר בגרסת טנדר כפול-קבינה כמו בדיפנדר הישן, אלא גרסה מאורכת של הדגם החדש עם שורת מושבים שלישית. הכל בינתיים, כאמור, בגדר שמועות בלבד. נעדכן ברגע שיהיה יותר "בשר".

עיבוד ממוחשב של הבייבי-דיפנדר

בולינגר מכה שנית

הרעיונות של רוברט בולינגר לבניית רכב שטח חשמלי שיושמו בבולניגרB1 , שנבנה כולו בעבודת יד, עולים מדרגה (קישור לכתבה על ה-B1). החברה הגישה לאחרונה בקשה לפטנט עבור שלדה מודולרית לרכב עבודה חשמלי, עם כושר נשיאה גבוה (כ-2.5 טון) ואפשרות להתקין את המנועים בכמה וריאציות: מנוע אחד מלפנים להנעה קדמית בלבד, מנוע אחד מאחור להנעה אחורית בלבד או שני מנועים – אחד מלפנים ואחד מאחור - להנעה בכל הגלגלים. בשילוב האחרון, המנועים יספקו יחדיו למעלה מ-600 כ"ס.

158425702500015842570277661584257029561