אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

Husqvarna Enduro 701 LR - הגיע לישראל

ההוסקוורנה אינדורו - Husqvarna Enduro - 701 LR, אופנוע שטח המיועד לרכיבות שטח וכביש ארוכות הושק בישראל ויוצע למכירה במחיר של 74,900 ₪

יבואנית הסקוורנה לישראל משיקה ומרחיבה את ליין דגמי Husqvarna עם השקת דגם Husqvarna Enduro 701 LR החדש. ייחודו של הכלי החדש, בהשוואה לתאום שלו (דגם ה-701 הסטנדרטי) הוא יתרון משמעותי של טווח, המושג בזכות תא דלק קדמי המספק קיבולת של עד 25 ליטר, לעומת 13 ליטר באופנוע הרגיל. תוספת הטווח מאפשרת לדגם החדש להציע טווח רכיבה גדול יותר בכביש ובשטח למרחקים של עד 500 ק"מ בין מילוי מחדש של תא הדלק. מחיר הדגם החדש יעמוד על 74,900 שקל (כולל אגרות על הכביש).

גם ה-701 LR ( long range) כמו הדגם הסטנדרטי, מציע מערכות עזר אלקטרוניים מתקדמות. הדגם מצויד במערכת ABS העובדת גם בהטיה, בקרת אחיזה בהטיה, מפות ניהול מנוע חדשות המאפשרות לשנות את מאפייני הכוח במהלך הרכיבה. לכך אפשר להוסיף גם פונקציית Easy Shift חדשה – העברת הילוכים מהירה ושיפור אחיזת הגלגל האחורי.

העיצוב של דגם ה-Enduro 701 LR בעל גרפיקה צבעונית חדשה, כשיחד עם הדגם מציעה הוסקוורנה גם מגוון נרחב של ביגוד ייעודי – החל ממעילים ועד קסדות, כפפות ועוד.